Jarmo Skrevet 8. september 2021 Del Skrevet 8. september 2021 Mercedes: Lewis Hamilton George Russell Red Bull: Max Verstappen Sergio Perez McLaren: Daniel Ricciardo Lando Norris Aston Martin: Sebastian Vettel Lance Stroll Alpine: Fernando Alonso Esteban Ocon Ferrari: Charles Leclerc Carlos Sainz AlphaTauri: Auki (todennäköisesti Pierre Gasly) Auki Alfa Romeo: Valtteri Bottas Auki Haas: Mick Schumacher Nikita Mazepin Williams: Nicholas Latifi Alex Albon Auki = åpen plass. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. september 2021 Del Skrevet 8. september 2021 Alpha har bekreftet Gasly og Tsunoda til neste år. Er kun Alfa-plassen som er ledig-ish nå. Lenke til kommentar
NULL Skrevet 8. september 2021 Del Skrevet 8. september 2021 (endret) HMK Garde hadde show i helga: (lyd på...) Endret 8. september 2021 av NULL Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 8. september 2021 Del Skrevet 8. september 2021 Bytex skrev (4 timer siden): Haas er vel eid av en rik amerikansk motorsportfan som ville vise verden at man ikke trengte å ha et etablert bilmerke i ryggen for å starte et formel 1 team. Men de har selvsagt ikke de enorme ressursene til research og slikt som de store teamene har. De har vel mer eller mindre innrømt at de ikke utvikler noe særlig videre på årets bil, men går all in på 2022 formelen. Går det skeis, har de en glimrende mulighet til å kvitte seg med laget med tanke på den nye $200M prisen som er satt om du ønsker å introdusere et nytt lag. Da er det billigere å bare kjøpe opp og rebrande Haas. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 https://www.formula1.com/en/latest/article.buxton-mercedes-had-to-promote-russell-but-wolff-now-faces-one-of-the.700kbRYxgPCOFhXYe3kKCq.html?fbclid=IwAR0C7N12f8mXR9MlAznNxuAjfEGvkD5kPGaEO0y-MA6JmvweCyE_mVXMZ08 😁 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 En ting skal Mazepin ha, da. Og det er at engelsken hans er noe av det beste jeg har hørt fra en russer. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 Ratleto skrev (1 time siden): En ting skal Mazepin ha, da. Og det er at engelsken hans er noe av det beste jeg har hørt fra en russer. Det har jeg også lagt merke til! Det høres nesten ut som at han snakker med en liten britisk aksent. I de intervjuene jeg har sett av han kan jeg aldri huske å ha hørt den typiske aksenten som mange andre russere har. Jeg kan innrømme at jeg ikke har gjort noen bakgrunnsresearch, eller kjenner til hans forhistorie eller oppvekst - men man kan jo trygt anta at han har gått på private, internasjonale skoler, og de benytter vel hovedsakelig engelsk som språk. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 (endret) 26 minutes ago, dysfunctional said: Det har jeg også lagt merke til! Det høres nesten ut som at han snakker med en liten britisk aksent. I de intervjuene jeg har sett av han kan jeg aldri huske å ha hørt den typiske aksenten som mange andre russere har. Jeg kan innrømme at jeg ikke har gjort noen bakgrunnsresearch, eller kjenner til hans forhistorie eller oppvekst - men man kan jo trygt anta at han har gått på private, internasjonale skoler, og de benytter vel hovedsakelig engelsk som språk. Han har noen år på Oxford College, og etter det har han vel hovedsakelig kjørt for britiske team, og bodd i UK. Noe som også gjør at man prøver å bortforklare noen av kommentarene han har med "dårlig engelsk" blir litt feil. Endret 9. september 2021 av Stoddart Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. september 2021 Del Skrevet 10. september 2021 Alfa Romeo nr. 7 @ Q2.. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. september 2021 Del Skrevet 10. september 2021 Gio leverer! Godt å se Ricciardo så høyt også. Perez skuffer igjen. Merc har syk fart her. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. september 2021 Del Skrevet 10. september 2021 Perez var jo bitchen til Verstappen i dag så kanskje ikke så rart at han "skuffer", men han kom jo seg i det minste helt til Q3 i dag da Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. september 2021 Del Skrevet 11. september 2021 https://www.motorsport.com/f1/news/mercedes-wont-employ-pre-race-team-orders-for-monza-f1-sprint/6664464/ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. september 2021 Forfatter Del Skrevet 11. september 2021 Gøy med en liten Bottas Redemption Arc, selv om han starter helt bakerst i morgen. Ricciardo også, super prestasjon! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 11. september 2021 Del Skrevet 11. september 2021 Enig. Norris' start var ekstremt imponerende. Utrolig modig i pit exit der. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. september 2021 Del Skrevet 11. september 2021 Overraskende dårlig start på Lewis. Andre sprintløpet på rad han ikke får det helt til å fungere. Artig med Danny Ric front row i morgen. Dessverre blir det nok en walk in the park for Max i morgen. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 12. september 2021 Del Skrevet 12. september 2021 Felipe Massa var intervjuer i går, og er med på pre race show på F1TV. Virker som han er for lite på F1-løp, for han er veldig opptatt av å si hei til folk, og si at det er hyggelig å se dem. 😄 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. september 2021 Forfatter Del Skrevet 12. september 2021 Tenker det er litt som å besøke sin gamle arbeidsplass etter man er pensjonert. Det er noe man har lyst til, men det er ikke alltid det går opp, spesielt ikke når de flytter rundt to ganger i måneden. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. september 2021 Forfatter Del Skrevet 12. september 2021 Let's go Ricciardo! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. september 2021 Del Skrevet 12. september 2021 Håper virkelig han får serien. Tror pit stop blir avgjørende. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. september 2021 Forfatter Del Skrevet 12. september 2021 Ricciardo har Norris som kan hjelpe. Perez henger etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå