Gavekort Skrevet 5. september 2021 Forfatter Del Skrevet 5. september 2021 Dennis Hauger P1 i Race 3, let's gooo! 3 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. september 2021 Del Skrevet 5. september 2021 Fantastisk løp! Å for en recovery drive fra Checo! Vel fortjent driver of the day Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. september 2021 Del Skrevet 5. september 2021 Zandvoort er fantastisk, på alle måter! Kunne gjerne fått en SC da, for å gjøre ting litt mer spennende, men ellers så var dette helt konge! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. september 2021 Del Skrevet 5. september 2021 Spennende race! Lurer på om Alpine og Ferrari vil være like sterke i Monza som er tyngre på motorsiden. Vil jo tenke Honda er raskeste motor nå, tett forfulgt av Merc? Forøvrig morsomt at Lewis blandet Noah og Moses i post race intervjuet. Han som er så from. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 Hurra, ballen fortsetter å rulle. George next, også forhåpentligvis Albon eller de Vries til Williams. Om Gio får beholde setet sitt tror jeg vil drøye en stund til. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 Ikke sikkert dette er så dumt for Valterri. Felipe Massa fikk jo en renessanse da han gikk over til Williams etter 8 år i Ferrari. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. september 2021 Forfatter Del Skrevet 6. september 2021 Veldig fornøyd med at han fikk ny kontrakt. Endelig så kan han vise hva han er god for. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. september 2021 Forfatter Del Skrevet 7. september 2021 Jeg som trodde det skulle bli Mahaveer Raghunathan. Gleder meg til neste sesong. Stygt farlig for at jeg må begynne å heie på Mercedes da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 Vi får se om Russell klarer å gi Hamster noe motstand, eller om han også blir "andrefører" som alltid må vike for sjefen. Bottas lå jo stort sett konstant på 2. eller 3. plass denne sesongen, så han er god, han bare får beskjed om å holde seg unna Hamilton av teamet. Ikke sikkert en cocky ung sjåfør legger seg like flat 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. september 2021 Del Skrevet 8. september 2021 (endret) Räikkönen er ute av Monza GP pga. Covid 19.. Endret 8. september 2021 av Jarmo Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. september 2021 Del Skrevet 8. september 2021 Fæættt!! Nå mangler vi bare de Vries til Alfa, så er er jeg fornøyd! Bonus hvis Haas på noen måte finner en måte å fjerne Mazepin på, men tipper $$$ er viktigere der. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2021 Del Skrevet 8. september 2021 Mazepappa gir nok for mye penger til Haas til at de har råd til å droppe han. De er jo et lite privateid team som ikke har råd til alt det fancy dyre greiene som Mercedes osv. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 8. september 2021 Del Skrevet 8. september 2021 Alternativt kan jo Mick gå over til Alfa så får de inn Kvjat i Haas, da blir sikkert de russiske investorene glad 🥳 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2021 Del Skrevet 8. september 2021 Haas er vel eid av en rik amerikansk motorsportfan som ville vise verden at man ikke trengte å ha et etablert bilmerke i ryggen for å starte et formel 1 team. Men de har selvsagt ikke de enorme ressursene til research og slikt som de store teamene har. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. september 2021 Del Skrevet 8. september 2021 https://www.autosport.com/f1/news/alfa-romeo-open-to-f1-advisory-role-for-raikkonen/6662498/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå