Gavekort Skrevet 4. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2021 Hvis du har F1 appen på mobilen så plinger det når de starter. Noen ganger så er det litt forsinket, men det er bedre enn å gå glipp av alt. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 Gavekort skrev (2 timer siden): Hvis du har F1 appen på mobilen så plinger det når de starter. Noen ganger så er det litt forsinket, men det er bedre enn å gå glipp av alt. Har kun F1TV-appen, ingen notifikasjoner der. Mener du en annen F1-app? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2021 Comma Chameleon skrev (27 minutter siden): Har kun F1TV-appen, ingen notifikasjoner der. Mener du en annen F1-app? Ja. Er en som heter Formula 1 som bare er nyheter og slikt. Er ikke så voldsomt mye interessant innpå der, men du får i det minste varsler når det er løp. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 Takk, da blir det den. Kan tydeligvis ikke stole på disse andre kalenderne! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 Hvordan er disse app'ene til F1, er det noe gode stream muligheter til div. smart TVer? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 De jobber vel med chromecast tror jeg, men generelt ikke bra støttet. Har du android tv så er det en egen app som heter noe som f1 viewer for Androids tv. Funker veldig bra for min del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. juni 2021 Del Skrevet 5. juni 2021 Nitrius skrev (16 timer siden): Hvordan er disse app'ene til F1, er det noe gode stream muligheter til div. smart TVer? Har fungert fint for min del å caste fra F1 TV appen på mobilen til min Nvidia Shield iallefall. Har ikke testet rett til TV'en, da jeg ikke bruker "smart funksjonaliteten" på den. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. juni 2021 Del Skrevet 5. juni 2021 (endret) Andre rødflagg allerede. Stroll først. Giovinazzi denne gangen. Og det er igjen 9:22 av Q1. Endret 5. juni 2021 av Ratleto Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2021 F1 gudene var ikke fornøyd med lite trøbbel det var i Monaco, så de tar det igjen. Turn 15 har tydeligvis en forbannelse over seg. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. juni 2021 Del Skrevet 5. juni 2021 (endret) Første rødflagg i Q2. Riccardo i veggen samme sted. Man rekker ikke gjøre noe mer i Q2 nå med 1:29 igjen. Veldig tett med tidene. Endret 5. juni 2021 av Ratleto Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2021 Ser ut som Hamilton kastet ut sandsekkene nå i Q3. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. juni 2021 Del Skrevet 5. juni 2021 Skjønte det. Rødflagg siste rundemulighet i Q3. Tsunoda ut, og Sainz, som lå bak ham, kjørte ut avkjøringssonen i stor fart, og skadet bilen. Leclerc på pole - igjen. Wow. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2021 Max kommer til å få hjerteinfarkt før han blir 30. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. juni 2021 Del Skrevet 5. juni 2021 Vedder på MINST 2 rødflagg i løpet i morra. 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. juni 2021 Del Skrevet 5. juni 2021 (endret) BREAKING: Lando Norris har gitt tre-plass ned i start for å ikke følge prosedyre med rødflagg. Endret 5. juni 2021 av Jarmo Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. juni 2021 Del Skrevet 5. juni 2021 Har Brundle bursdagshelg og fri, eller kommenterer han racet i morgen? Di Resta er så som så. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 6. juni 2021 Del Skrevet 6. juni 2021 For de mer erfarne, skal F1 kjøre 2 helger på rad på same bane i Østerrike? Eller misforstår eg noe? De kaller det ene "Stenmark" og den andre for "Austria" - men same bane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå