Gavekort Skrevet 9. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2021 Må si at dette var et bra GP til å være Catalunya. Definitivt en lettelse etter Portimao. 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 9. mai 2021 Del Skrevet 9. mai 2021 2 hours ago, DaniNichi said: Orket ikke Eurosport og de Norske kommentatorene, samt at Tour de France ble prioritert på den tiden..Ikke minst pausene de hadde. Nå aner ikke jeg hvem som kommenterte på Eurosport (mener at Rolf Kåre Valderhaug var en av de?). Men jeg har egentlig ikke interesse for motorsykkel, hverken racing eller generelt. Men må innrømme at jeg får med meg i hvertfall Moto3 og MotoGP hver helg det er løp, og som oftest også Moto2. Dette er i all hovedsak grunnet Viasat sine norske kommentatorer. De klarer å få meg hooked. Det er vel i all hovedsak Stein Rømmerud som driver det for min del. Merker at jeg ikke er like interessert de gangene han ikke har kommentert! Lenke til kommentar
FB.934880505 Skrevet 9. mai 2021 Del Skrevet 9. mai 2021 (endret) Tenkte jeg kunne skrive noe av det jeg har fått vite fra Viaplay support som jeg ikke har lest noe sted. I følge Viaplay er det kun løpet som sendes i UHD. (men forrige helg fant jeg også kvalifisering i UHD) UHD strømmen skal være tilgjengelig i 48 timer. - Først og fremst så startet ikke UHD strømmen før det var 5 minutter til løpet startet. - UHD strømmen listes ikke under hva som er Live eller Formel 1 som kategori. - Du MÅ velge "Vis oversikten" for å finne UHD strømmen. Jeg bruker Viaplay kun til F1 så har aldri trengt å bruke "Oversikten" selv om dette kanskje var logisk så er det fortsatt ikke logisk at UHD strømmen ikke listes med resten av F1 innholdet. Uansett, nå vet jeg hvordan jeg får se F1 i 4K. 😁 Endret 9. mai 2021 av FB.934880505 1 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 10. mai 2021 Del Skrevet 10. mai 2021 Hamiltons forbikjøring av Bottas i går... Det var en desperat manøver av en som ikke har noe å tape. Virker som Bottas kjører sin siste sesong i Mercedes. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. mai 2021 Del Skrevet 11. mai 2021 Gleder meg til Monaco nå. Alt kan skje! 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2021 Her snakker de om hvorfor Ricciardo har hatt en litt beskjeden start i McLaren. Mulig det er litt søkt av RIC-fans som meg, men det virker jo ut som han forbedrer seg for hvert løp som går. Ricciardo er jo en ekspert på Monaco, så håper vi får se minst P5. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. mai 2021 Del Skrevet 12. mai 2021 https://www.bbc.com/sport/formula1/57086036 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 12. mai 2021 Del Skrevet 12. mai 2021 Jarmo skrev (3 minutter siden): https://www.bbc.com/sport/formula1/57086036 Gud forby at noen faktisk skal klare å konkurrere med Mercedes Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. mai 2021 Del Skrevet 16. mai 2021 https://www.vg.no/sport/motorsport/i/JJzk74/overlevde-branninfernoet-naa-er-han-paa-seierspallen 1 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 16. mai 2021 Del Skrevet 16. mai 2021 McLaren over på Gulf livery! Sååå sexy 😍 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. mai 2021 Del Skrevet 16. mai 2021 Helt enig! Veldig pent 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. mai 2021 Del Skrevet 17. mai 2021 https://www.motorsportweek.com/2021/05/17/haas-monaco-advice-to-rookie-pair-avoid-the-barriers/ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2021 Ser for meg det kan bli spennende når Draco Marzipan blir lappet og må slippe folk forbi på denne trange banen. 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. mai 2021 Del Skrevet 17. mai 2021 Gavekort skrev (2 timer siden): Ser for meg det kan bli spennende når Draco Marzipan blir lappet og må slippe folk forbi på denne trange banen. Blir vel en rørlegger eller to på banen underveis ja.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. mai 2021 Del Skrevet 18. mai 2021 Ingen kan kjøre forbi på Monaco så det blir en bra dag for alle som liker tog. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2021 Derfor er Qualifying ekstra spennende denne uken. Har store forhåpninger for my boy Daniel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå