ATI TwEaKer Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 The days of our feets... Film to tomer med bare føtterne dine! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Kunne jo ha blitt underholdene det ettersom jeg har st. 49 i sko:D Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 ta på deg parykk, og tenn på den, og så filmer du at du løper rundt som en gal... Lenke til kommentar
knutby Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg har fått filma noe. En smule internhumor men det skader vel ikke... Må bare finne ett sted å oppbevare det. er på 70MB. Prøver også å finne en måte å komprimere det på... den er jo på bare 5 min(70MB) Lenke til kommentar
knutby Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 ftp:\\flemming.no-ip.info Bruk en download manager siden det er rett fra min pc så det går ikke fort... Og jeg kommer sikkert til å restarte\kru av noen ganger. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Lag noe med fart i. Teip det fast i hue, og løp rundt, evt ut et vindu. Ikke før høyt da ja, sånne filmer ser konge tøff ut... løp ned trapper og hopp rundt om kring (ned fra ting), klatr opp murer og lignende. og løp gjennom en tett skog eller noe sånnt... så legger du filmen ut etterpå Var det tips om hvordan han kunne ødlegge kamera han ville ha? Hmz.. skru på effektene og prøv å lage noe tøft med de. Kan jo lage en Blair Witch film.. filme seg selv opp nesen mens du fabler om onde ånder som er ute etter deg.. eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå