Gå til innhold

DV kamera:D

knutby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde det vært sommer, så kunne du ha dratt på stranden for å filme fine damer, men nå er det ikke sommer så da må du kanskje nøye deg med å filme litt natur elns. Du kan jo ta en tur ned til byen og filme menneskene som fryser i hjel der ute :p

EDIT: Innendørs nudiststrand :p

Endret av PT
Lenke til kommentar

Badeparker :D

Hybelkaninene dine under senga.

Filme en driveby av et eller annet.

Edit:

siden du bor i furnes strøket så kan du jogge inn til Hamar sentrum og ta bilde av den stygge parkeringsplassen på utsiden av MacDonalds der noen kjørte på meg! :D Trenger noen stygge minner fra TG 00

Endret av Wabby
Lenke til kommentar

Kan jo filme mens jeg kjører bil hjem?? kanskje ikke det tryggeste...

*se der har vi et 8 tonns vogntog...*

Vet ikke om jeg tør å filme hybelkaninene.. de blir så sure når jeg ser på dem..

Endret av Loffelur
Lenke til kommentar
Film en driveby med egg på fremmede personer, og så filmer du reaksjonen dies når du stopper og spør om det gikk bar med de...

Jeg har faktisk gått rundt med mic i bergen og spurt dem om politiske saker.. Ganske morsomt helt til jeg fant en som knuste argumentene mine. Jeg hadde bare 1 eller 2 spørsmål klare og når han knuste dem så bare sa jeg hade og droppet resten..

Lenke til kommentar
Lag noe med fart i. Teip det fast i hue, og løp rundt, evt ut et vindu. Ikke før høyt da :D

ja, sånne filmer ser konge tøff ut...

løp ned trapper og hopp rundt om kring (ned fra ting), klatr opp murer og lignende. og løp gjennom en tett skog eller noe sånnt... så legger du filmen ut etterpå :D

Lenke til kommentar

Fa***#¤&*#"¤& det funker jo ikke!!

1. Det er for mørkt

2. Jeg har ikke pigger på fremhjula så jeg må ratte hele tiden

3. Jeg blir irritert på kameraet som ikke holder seg i ro

Må få en kompis til å filme..

Kan jo se om jeg får lagt ut det lille som ble..

Lenke til kommentar

På vei til Hamar på Tg00 så kjørte jeg mens jeg kikket gjennom linsa. Lengesiden jeg har sett filmen men trur nåla ver oppi et par å hundre.

Senere i byen så var det kameraten som filma, og etter en krapp usving så var det plutselig noen bladere midt i veien som holdt på å få smaken av en Scorpio.

Synd jeg ikke har noe kamera å spille av kasseten med :S

Lenke til kommentar
Synd jeg ikke har noe kamera å spille av kasseten med :S

Var det et DV kamera?

/me fikser det sikkert om det er DV kassetter. Har DV kamera hjemme, men har aldri overført film til pcen før da, men det fikser jeg lett med (piratkopiert) Adobe Premiere ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...