morfin Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Katanaer må jo være vilt skarpe da. Tenk å skjære seg på no sånt no, må jo få et flere cm dypt sår Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 som du ikke merker engang før du begynner å blø det kan da tenkes at sverdene som ble brukt av crazy 88 var av lavere kvalitet enn Uma's sverd, som ble laget av en meter innen kunsten og hvem sa at det ikke fikk skader av å kappe gjennom sverd? det er ikke så forbanna lett å se på film Lenke til kommentar
Togo Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 som du ikke merker engang før du begynner å blø det kan da tenkes at sverdene som ble brukt av crazy 88 var av lavere kvalitet enn Uma's sverd, som ble laget av en meter innen kunsten og hvem sa at det ikke fikk skader av å kappe gjennom sverd? det er ikke så forbanna lett å se på film Det lurer jeg også på. Hvorfor har ikke Crazy 88, yakuzaen i Tokyo, håndvåpen? Ser for meg en million yakuzas i Tokyo med bare sverd Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 fordi de skal være "tradisjonelle" .hele organisasjonen med jakuza bossene så jo veldig stilistisk og gammeldags ut... dessuten tror jeg de har litt strengere våpenlover i Japan... det hadde blitt en forbanna kort film hvis alle gikk rundt med Uzi elns Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 I Japan var det forbud mot skytevåpen ganske lenge fordi dei vart set på som ein trusel mot samurai kulturen. Huske ikkje heilt i farta når dei fyrste skyte våpena kom til Japan men det var no i nyare tid ivertfall Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Skal man drepe så må man drepe tradisjonelt. Lenke til kommentar
Ever Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Mener å ha hørt at moderne "skikkelige" replicasverd (smidde, ikke støpte), er lagd av fjærstål/karbonstål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå