runarjoh68 Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Hei! Jeg lurer på om man kan varme opp oljen eller kjølevannet ved å blåse varmluft fra f.eks en skotørker ned i radiatorlokket eller ned i oljepåfyllingslokket? Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 (endret) Radiatoren er ikke stort hjelp i å varme. Presse luft ned oljepåfyllingslokket hadde jeg ikke gjort da jeg er redd å få støv ned i der. Det en vil varme er vel oljen eller motorblokk/bunnpanne. Så om du får varmluft mot bunnpanne eller motorblokken eller varme opp rundt motoren generelt så er vel det bra. Kjøp heller en motorvarmer om dette er noe du har tenkt å gjøre mer enn et engangstilfelle. Endret 14. februar 2021 av Svein M Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Sikt varmluft direkte på Bunnpanna, evt kjøp DEFA. Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 (endret) https://www.defa.com/no/elektrisk-bilvarme/motorvarmere/finn-din-motorvarmer/ "evt skotørker neddi påfyllingslokket/radiator" 🤪🤪🙃 Endret 14. februar 2021 av Labelle Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Hvilken effekt tror du det har om det er 15-20 minus hos deg? Det nytter ikke med noe annet enn Defa eller parkeringsvarmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå