Gå til innhold

Hjelp

Gunfreak

Anbefalte innlegg

nå har jeg sittet foran pc'en hele juleferien, og det har tydligvis blitt formye.

jeg merket dette i dag da jeg skulle lete etter min gta:vc cd, det var lenge siden jeg hadde spilt det og jeg ville prøve det igjen.

men jeg fant det ikke, jeg har mange hundre cd'er og det er filmer, spill, og musik om hverandre, og etter 10 minutter inntens leting gå jeg opp, og da tenkte jeg hvor delig det hadde hvert om jeg bare kunne søke etter "gta:vc cd" og den ville dukke opp i henda mine. :p

jeg må komme meg ut.. :no:

PS: jeg fant cd'en, den lå oppå pc'en

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hos meg er det liksom motsatt... Jeg ringer først til alle kompisene og sier at vi skal finne på noe.. når INGEN gidder så sitter jeg foran pcen til jeg sovner... den prosedyren gjentas ca. 6 av 7 dager. da en dag gidder de å røre på seg...

Lenke til kommentar
Hos meg er det liksom motsatt... Jeg ringer først til alle kompisene og sier at vi skal finne på noe.. når INGEN gidder så sitter jeg foran pcen til jeg sovner... den prosedyren gjentas ca. 6 av 7 dager. da en dag gidder de å røre på seg...

Kansje de sier nei fordi du maser.. ringe til samma folk 6-7 ganger om dagen er bitte litt ofte.

Lenke til kommentar

og etter 10 minutter inntens leting gå jeg opp, og da tenkte jeg hvor delig det hadde hvert om jeg bare kunne søke etter "gta:vc cd" og den ville dukke opp i henda mine. :p

*ler*

Jeg kjenner meg litt igjen etter juleferien. Du bør absolutt finne deg en hobby til. Du kan f.eks begynne å spille litt fotball.....gå på helsestudio....dra på fisketur et par ganger i uka....kjøp et dig. kamera, så kan du gå litt i skogen og ta bilder...eller finne deg ei jente :love:

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Kansje de sier nei fordi du maser.. ringe til samma folk 6-7 ganger om dagen er bitte litt ofte.

Øh.. 6 av 7 dager, ikkje 6-7 ganger :p

Lenke til kommentar

Data er en relativt ( :ermm: ) billig hobby, sammenlignet med andre hobbier eller sosiale aktiviteter. Men det kan bli for mye av det gode. En venn av meg hadde en episode på da han lå på sykehus. Han fikk plutselig veldig lyst til å klatre opp en luke i taken (vifteannlegg elller noe), da han var sikker på at det var "noe" der. Han var inspirert av Max Payne eller Hitman eller no.

Selv har jeg selv ofte etter intensiv spilling av commandos skullet ønske jeg kunne "quicksave" og loade i real life. sygt!

Lenke til kommentar
og jenter er det dyreste som finnes, ikke noe går så hart utover lomeboka som ei dame.:)

Finn deg ei billig dame da, vettu :scared:

off topic: I sommer var jeg hekta på C&C Tiberian sun....når jeg så en traktor, så trodde jeg det var en harvester, og jordene var fulle av "penger"......det var bare sååå irriterende at traktorene bare stod der uten å jobbe......og når jeg så på tv, så lurte jeg alltid på hva som var "utenfor" bildet.....altså steder som ikke var "åpnet" (man bør nok ha spilt C&C for å skjønne dette)

Lenke til kommentar

Selv har jeg selv ofte etter intensiv spilling av commandos skullet ønske jeg kunne "quicksave" og loade i real life. sygt!

den har jeg ønska meg når jeg skjekker opp damer. prøve en replikk hvis den ikke funker eller hun er totalt uinterisert, kunne man bare loade og prøve på nytt eller gå til en annen:D

Lenke til kommentar

den har jeg ønska meg når jeg skjekker opp damer. prøve en replikk hvis den ikke funker eller hun er totalt uinterisert, kunne man bare loade og prøve på nytt eller gå til en annen:D

Hehe! Den har jeg også tenkt på mange ganger. :D

Lenke til kommentar

:yes: kjenner meg igjen i det. Ikke at vennene mine ikke gidder, men de gjør alltid noe annet. Har gjester, går med avisen, spiller fotball, bandy, kung fu, you name it.

Endret av sebdude
Lenke til kommentar

Hehe. IRL-forvirringer er _kjempefestlige_. For fem-seks år siden satt jeg "låst fast" i SIM Tower m.m. et par uker. Da jeg etterhvert bevegde meg ut i Oslo "så" jeg svarte mennesker som tok heis og rulletrapper overalt i Storgata og Torggata, med dertil hørende heislyder og "pling". På Youngstorget var det en vaktmester eller.no som patruljerte i ring på plassen og skramla med nøklene sine. Han var snill og passa på oss fylliker (husker ikke hvilket spill jeg "henta" dét fra).

I ettertid har jeg alltid flirt litt av megsjøl når jeg er der nede. Youngstorget og gatene rundt har lissom et snodig sjarmerende preg etter det. *mimre*

:D:green::D

Lenke til kommentar

i går merket jeg at jeg ble syk :( jeg nermest lengtet etter et sosialt liv igjen, i ferien var jeg sovet om dagen og vert oppe om natta, og nå stod jeg opp i dag, kunne ikke gå på skolen, satt og såg på tv 11 timer eller noe (inkludert 1 time såving) og nå sitter jeg på et nerde forum og skriver hvor grusomt livet mitt er,

jøss jeg må få meg et liv!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...