ProphetSe7en Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Ser ikke veldig farlig ut i dag United. Helt absurd at ikke VAR dømmer frispark på målet, er jo soleklart. Og hva skjedde med Bruno der, ser jo ut som han blir slengt i bakken Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Hadde Lindelöf vært litt mer på, så hadde han hatt den, selv med en hånd i ansiktet. Det er litt typisk Loffen, han er ikke den som kaster hodet fram for å vinne en 50/50 duell. Jeg skulle gjerne sett den avblåst og annullert, men jeg synes også den er helt OK å la passere. Om Loffen vil være først på den ballen, så er han det. Bailly hadde ikke tapt den duellen, for å si det sånn. Jeg er også litt lei av argumentet hvor en ser for seg å bruke Lindelöf mot dårligere motstand. Dårligere motstand krever enda raskere forsvarsspillere og enda sterkere duellspillere i feltet for å forsvare seg mot dødballene (de stort sett satser hardt på). Vi mister litt pasningsspill med Bailly, men jeg tror vi taper flere poeng mot svakere motstand ved å ha svake duellspillere som er "pasningssterk" vs duellspillere. Hvor mange forløsende pasninger slår Maguire og Lindelöf per sesong? Og hvor mange dueller taper vi i feltet som stopperne til bunnlagene i PL ville ryddet unna? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Nydelig mål, sykt deilig Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 (endret) Get in. Fernandes. Endret 14. februar 2021 av Prusk Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2021 Fantastisk mål. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Burde kostet over 1 milliard han der. Sjuke mann. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Fin straffe det der 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2021 Klarer ikke glede meg like mye over et så fantastisk mål når vi ble fucka over av dommerne som gjør at det fortsatt bare står uavgjort. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Også blåser han. Faen for en dritt dommeren er. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 På grensen til forsøk på kampfiksing disse avgjørelsene fra dommerne i dag Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2021 Seriøst dommer....!? Blåser av kontringen med 4 mot 1 der, etter at West Brom har drøyt masse tid på cornerne. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Mest irriterende dommer jeg kan huske å ha sett. Ikke bare hjemmedømming, men går og forstyrrer spillerne med unøvendig prat hele tiden Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Etter å ha sett WBA målet x-ganger i reprise - Loffen taper jo duellen lenge før han får en hånd foran øynene. Det er sikkert det dommeren også ser. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Just now, Prusk said: Etter å ha sett WBA målet x-ganger i reprise - Loffen taper jo duellen lenge før han får en hånd foran øynene. Det er sikkert det dommeren også ser. Kan ikke legge skjul på at Lindeloff har vært udugelig i denne kampen, men synes virkelig det burde være blåst likevel, mest pga. den hånda oppi ansiktet. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 På tide at klubbene sender inn en felles klage på hele dommerstanden. Går jo faen ikke en kamp uten elendige dommerprestasjoner... Er det rart de er utelatt fra de store internasjonale turneringene? Faen meg verre enn eliteserien.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2021 Det er et helt klart frispark uavhengig av om Lindelöf kunne gjort det bedre i duellen eller ikke. Litt bedre video: Arm/albue hardt i bakhodet, låsing av arm, hender i ansiktet og foran øynene. Forstå det den som kan. Jeg har gitt opp. Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 (endret) 10 minutes ago, Prusk said: Etter å ha sett WBA målet x-ganger i reprise - Loffen taper jo duellen lenge før han får en hånd foran øynene. Det er sikkert det dommeren også ser. Han får jo armen i bakhodet som setter han ut av spill lenge før ballen kommer. Helt umulig å si om han taper duellen før eller etter. Ergo skulle dette være dømt på. Hvis ikke dette er clear and obvious error kan de legge ned hele VAR. Endret 14. februar 2021 av kim_InnleggNO 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2021 Når selv Graeme Souness på Sky mener det var et klart frispark så tror jeg nesten man kan konkludere med at alle er enige. Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Dette blir ikke sett på, men en offside-linje skal sjekkes ned til millimeteren i flere minutter om nødvendig. Helt bak mål og ødeleggende for sporten. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå