izot Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Har en AUDI A4 B7 Avant 2006 mod. (8ED) 2.0 TDI som har blitt tunet opp fra 140hk til 190hk med det resultat at dobbelmasse svinghjulet har tatt skade pga for kraftig akselerasjon og synger på siste verset (gjort av forrige eier) Nå vil jeg tune NED till opprinnelige 140 hk uten å betale altfor mye. Noen som har utstyr og originalfiler for å flashe tilbake ?? Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 15. februar 2021 Del Skrevet 15. februar 2021 Programvareoppdatering hos merkeverksted bør vel ta hånd om det, MEN... Dobbeltmassesvinghjul ryker hele tiden og alle vil ryke til slutt, jeg tviler på at effekten har skylda. Uansett er gasspedalen trinnløs Lenke til kommentar
liehen Skrevet 15. februar 2021 Del Skrevet 15. februar 2021 Er dette gjort av en tidligere eier? Ville sjekket med de som har tunet bilen eller merkeverkstedet, slik at du vet at du får riktig programvare. Jeg hadde en VW en gang som var tunet med BSR via diagnosekontakten. Utstyret kjøpte man selv og kunne når som helst legge tilbake original programvare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå