OdinTheGod Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg brukte mitt DV kamera som Webcam da jeg hadde Win 200 innstallert. Nå har jeg XP og får da ikke til dette.. Noen som vet hvordan dette kan gjøres? Lenke til kommentar
Clintern Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg lurer på det samme.. Har JVC GR-D50. Lenke til kommentar
Ulvemor Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Har et Sony trv33 kamera og det funker bra som web kamera i XP. Bruker det på MSN. Har ikke prøvd andre progs ennå. Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Har et Sony trv33 kamera og det funker bra som web kamera i XP. Bruker det på MSN. Har ikke prøvd andre progs ennå. Gjør du noe spest for å få det til? Jeg kobbler kamera til pc'n igjennom firewire.. Dataen detekterer kameraet og jeg får opp en egen mappe som viser det jeg har filmet eller filmer.. Men når jeg prøver det i MSN finner programmet ingen kamera. Jeg har ett JVC GR-DVL157 Lenke til kommentar
22will Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Prøv uten kasett i kamera Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Har et Sony trv33 kamera og det funker bra som web kamera i XP. Bruker det på MSN. Har ikke prøvd andre progs ennå. Hvordan er det i forhold til vanlige webcams? Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Mye mye bedre bilde.. Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Prøv uten kasett i kamera Ingen forskjel... :-/ Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 samme problemet her. jeg lasta ned et prog en gang, trial sådan, og programmet kunne la meg streame i 10 min. Men jeg kunne bruke kameraet i msn etter at jeg instalerte det programmet. Men husker ikke hva det hette. nå finnes det noe som heter windows media encoder men jeg har ikke fått det til å virke. Jeg ser bilde og pappa på den bærbare pc-en i lan ser bilde men over internett virker det ikke. bare lyden som funker der. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 nå får jeg plutselig bilde i msn veiviseren. før stod det kamerafeil. men det virker ikke uansett... tekniske problemer står det bare. Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Prøv å bruke USB kabel. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 har fått det til å virke en gang. men så klikker det. Er bare slik. Jeg har ikke usb kabel. Lenke til kommentar
roali Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Har et pc 120 camera, virker heller ikke på msn. Noen tips ?? Lenke til kommentar
jegtrengerWIDGET Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Med TrackerCam Software er det mulig å bruke DV-kamera som webkamera.. http://128.100.1.32/~verghese/TCamWeb/down...Software501.exe Lenke til kommentar
Ulvemor Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg brukte usb kabel til sony tr33 i MSN. Hadde ingen problemer, og hadde null peil fra før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå