BadOppussing Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 (endret) Jeg vurderer å legge inn bud på en leilighet med dette badet. Tanken er da å totalrenovere badet, men jeg er usikker på potensialet. Sånn det er i dag er det veldig upraktisk (se bildet). Avstanden mellom do og vask er uvanlig liten, og jeg tror det hadde vært lurt å bytte plass på do og vask. Men spørsmålet er om noen vet hvor vanskelig dette er? Det er også mye som er kasset inn på badet og opptar mye plass, har noen peiling på om det er sannsynlig at noe kan bygges mer inn i veggen? Endret 14. februar 2021 av BadOppussing Lenke til kommentar
Zash Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Du bør få tak i tegningene til badet (megler fikser dette), og så høre med en byggmester eller lignende. Umulig å si utifra det bildet du postet. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Er det et borettslag i en blokk eller lignende så må du høre om det er planer om å skifte ut rør i nærmeste framtid Lenke til kommentar
BadOppussing Skrevet 14. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2021 Tusen takk for svar! Borettslaget dekker visstnok bytte av røropplegg over og under leiligheten, men utskifting av rørene i selve leiligheten må man dekke selv. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Uten å vite mere om bygningen er det vanskelig å gi gode svar. Men somregel er det en større jobb å flytte WC enn vask. Dette grunnet større diameter på røret. Er det leilighet under blir det da ofte vanskelig å legge om røropplegget til WC. Men som andre har sagt. Ta med tegning og bilder til rørlegger så kan du iallefall få en pekepinne på hvordan du ligger ann og kostnader. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå