Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Alternativ til kiropraktor?

Gjest 79242...28d

Anbefalte innlegg

Gjest 79242...28d

Heisann.
Er det noen som har alternativer til kiropraktorer?
Jeg har prøvd så mange kirop uten noen løsning. DYRT er det også..
Mange bare kjører på med standard "tøy og knekk" behandling 5 ganger og så kaster deg ut og tar 3000kr for hele shitn. 

Fysioterapauter sliter også med å finne problemet, men dem er billigere og har litt mer instatsvilje til å finne problemet.

Jeg har hørt at andre helsepersonell aldri går til kiro, men eg vet ikke hvem dem da går til.

Jeg TROR mine problemer ligger i halebeinet/hoft området.

Anonymous poster hash: 79242...28d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde jeg vært deg ville jeg faktisk ha vurdert å gå til lege for utredning.
Merkelig at du har vært til kiropraktor uten at de finner ut av det for han jeg har gått til i mange år sendte meg sågar til MR da behandlingene ikke hadde effekt i begynnelsen.
Denb ene gangen jeg var hos fysioterapeut virket det også som han hadde god peiling på hva han holdt på med men det var ikke ryggproblemer da.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er i utgangspunktet meget skeptisk til alternativ behandling, men har gått til naprapat for problemer med stiv nakke og skuldre, om det er placebo eller ikke har det i alle fall løst plagene for meg nokså raskt. Men det kommer vel sikkert helt an på hva slags plager du har.. Muskulære plager er vel deres spesialitet om jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar

Alternativ til kiropraktor, skal vi se ... har du prøvd å åpne vinduet og kaste ut noen hundrelapper? 

Det logiske er å starte hos fastlegen. Kanskje henvisning til fysioterapi og øvelser er rett medisin, eller kanskje du burde en tur på sykehuset og få sjekket det opp nærmere. 

Lykke til!

edit: først nå ser jeg at du har vært hos fysio allerede. Gå til legen. Kan hende det er noe feil inni der.

Endret av :utakt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 79242...28d

TS her.
Alle kiropraktoer finner forskjellige feil, og så sender dem meg til MR uten å finne nåkkå..

Fysio er ikke redd for å si at dem ikke skjønner hva som er feil. Men her er det også mange som er helt på jordet.

I kirurg har til og med vært så overbesvist at det var noe i leggene mine som lagde problemet. Han ødela ene foten min permanent.... 

Jeg tror det er noe med nerver eller noe i korsryggen..

Anonymous poster hash: 79242...28d

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...