Gå til innhold

Oppdatering av bios...

Anbefalte innlegg

Skal oppdatere bios på en utgammal pc jeg har, og har värt så heldig at jeg faktisk har funnet en bios-versjon som er nyere enn den jeg har fra för. Bios-filen er i ".bin-format". Har aldri holdt på med detta för, så spörsmålet er selvfölgelig: Hvordan går jeg frem nå? Det var ikke med noen tekst-filer som illustrerte fremgangsmåte, bare denne "bin-filen".

Mvh,

Tage Folde

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Tage Folde skrev (2002-03-07 15:29):

Skal oppdatere bios på en utgammal pc jeg har, og har värt så heldig at jeg faktisk har funnet en bios-versjon som er nyere enn den jeg har fra för. Bios-filen er i ".bin-format". Har aldri holdt på med detta för, så spörsmålet er selvfölgelig: Hvordan går jeg frem nå? Det var ikke med noen tekst-filer som illustrerte fremgangsmåte, bare denne "bin-filen".

Mvh,

Tage Folde

Hmmm.... Noe mangler! I det minste hvordan en ev. BAT fil skal se ut eller programmet for å flashe biosen... Er du sikker på at du har rett bios? 'Utgamle' PC'er jo relativt, men jeg ville selv ha vært forsiktig me å flashe bios'er på maskiner eldre enn 4-5 år uten en skikkelig bruksanvisning....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...