Tage Folde Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Skal oppdatere bios på en utgammal pc jeg har, og har värt så heldig at jeg faktisk har funnet en bios-versjon som er nyere enn den jeg har fra för. Bios-filen er i ".bin-format". Har aldri holdt på med detta för, så spörsmålet er selvfölgelig: Hvordan går jeg frem nå? Det var ikke med noen tekst-filer som illustrerte fremgangsmåte, bare denne "bin-filen". Mvh, Tage Folde Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Quote: Tage Folde skrev (2002-03-07 15:29):Skal oppdatere bios på en utgammal pc jeg har, og har värt så heldig at jeg faktisk har funnet en bios-versjon som er nyere enn den jeg har fra för. Bios-filen er i ".bin-format". Har aldri holdt på med detta för, så spörsmålet er selvfölgelig: Hvordan går jeg frem nå? Det var ikke med noen tekst-filer som illustrerte fremgangsmåte, bare denne "bin-filen".Mvh,Tage Folde Hmmm.... Noe mangler! I det minste hvordan en ev. BAT fil skal se ut eller programmet for å flashe biosen... Er du sikker på at du har rett bios? 'Utgamle' PC'er jo relativt, men jeg ville selv ha vært forsiktig me å flashe bios'er på maskiner eldre enn 4-5 år uten en skikkelig bruksanvisning.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå