MR SPEED Skrevet 1. august Forfatter Del Skrevet 1. august Den her var vanskelig å bygge selv var 291 deler på minner om ekspert byggesett da 1 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. august Del Skrevet 1. august Cassidy Tvillingene synes at det er en skikkelig kul Lego Racerbil vi.🏎️🏎️😎😎🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. august Del Skrevet 2. august Cassidy Tvillingene synes at dette er skikkelig flott og kul Lego vi.🥰🥰😎😎 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. september Forfatter Del Skrevet 17. september Når jeg ikke har angst da bygger jeg for moro å seriøst her noen bygg satt sammen i går 1 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. september Del Skrevet 17. september Cassidy Tvillingene synes at dette er flotte Legobilder.🥰🥰 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 17. september Del Skrevet 17. september Jeg beundrer fremdriften på bildene. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. september Forfatter Del Skrevet 17. september Neste tatt RESTA av delene nei små deler litt bilder nå 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. september Del Skrevet 17. september Cassidy Tvillingene synes at dette er skikkelig fine Legobilder.🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. september Del Skrevet 17. september MR SPEED skrev (På 12.6.2024 den 3:53 PM): Neste bygg er her Ja den var jo fin 😀 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. september Forfatter Del Skrevet 26. september Kjøpte en Lego julekalender på lekekassa til under ja ja ja jeg vet dyr under 2400.kr 24 Lego esker er oxo Lego samler da 🥰 1 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. september Del Skrevet 26. september Cassidy Tvillingene synes at dette er skikkelig kul og flott Lego.😎😎🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. september Forfatter Del Skrevet 28. september Lego bygg her 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. september Del Skrevet 28. september Cassidy Tvillingene synes at dette er skikkelig fin og kul Lego.🥰🥰😎😎 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. september Del Skrevet 29. september Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig kul Legopapegøye.😎😎🦜🦜🥰🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå