Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. juni Rapporter Del Skrevet 12. juni Cassidy Tvillingene synes at det er mye kul Lego her inne.😎😎🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juni (endret) 2 useriøse bilder her Endret 17. juni av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. juni Rapporter Del Skrevet 20. juni MR SPEED skrev (På 17.6.2024 den 7:02 PM): 2 useriøse bilder her Cassidy Tvillingene synes at det er flotte Legobilder.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juni (endret) Mine siste Lego kjøpe kjøpte det lego. Settet 40460 nå siste ukene Det her har hatt en stund Endret 25. juni av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juni Det kjøpte rett etter på Lego nr 10328 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juni Rapporter Del Skrevet 25. juni Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig flotte Legoroser.🌹🌹♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juni Siste Lego kjøpt i dag betalt 4138.kr settet er 7 år gammelt et av mine favoritt sett ☺️☺️ lego nr 21311 voltron v29 er en Lego samler 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juni Rapporter Del Skrevet 25. juni Cassidy Tvillingene synes at det er flott Lego.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juni Glemte en et Lego sett kjøpe pre order det Lego sett 10338 tranformels bumblebee har ikke kommet ennå 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juni Rapporter Del Skrevet 25. juni Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig kul.😎😎🥰🥰 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. juni Rapporter Del Skrevet 29. juni MR SPEED skrev (På 25.6.2024 den 8:57 PM): Glemte en et Lego sett kjøpe pre order det Lego sett 10338 tranformels bumblebee har ikke kommet ennå Jeg håper for din del at den kommer frem. 🙄😔 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli bygget første udyr fikk angst etter pose 3 må ta det rollig der nå en før 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juli Rapporter Del Skrevet 1. juli Cassidy Tvillingene synes at dette er skikkelig fin og kul Lego.🥰🥰😎😎 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juli Technic lego 42099 4x4 X-streme off roader bygger bare for moro samme med bildet ikke noe seriøst der 😀 1 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. juli Rapporter Del Skrevet 12. juli Cassidy Tvillingene synes at det er flotte Legobilder.♥️♥️ Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 14. juli Rapporter Del Skrevet 14. juli GIGANTISK BYGGING! Jeg er imponert! ❤️ 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. juli Rapporter Del Skrevet 28. juli (endret) Sviskepott skrev (På 14.7.2024 den 8:59 AM): GIGANTISK BYGGING! Jeg er imponert! ❤️ Jah, ikke sant. Jeg bygger også Lego/Technic, men langt i fra så mye som @MR SPEED gjør da. Hver gang jeg får ånde i og bygg, da bruker nesten ikke tegning/bruksanvisning. Jeg bygger rett fra hodet. 🙃🙃 Endret 28. juli av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juli (endret) @SommerSolo Endret 29. juli av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå