Axl Rose Skrevet 13. februar 2021 Del Skrevet 13. februar 2021 Ja, jeg sitter her med ei flaske julebrus og en halv liter vodka og har lyst på en drink. Har noen prøvd disse to sammen? Jeg velger å spørre før jeg prøver selv, i tilfelle det er en motbydelig kombinasjon. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 13. februar 2021 Del Skrevet 13. februar 2021 Drikk heller vodka rent, eller bland ut med vann. Spis noe attåt. Drikk heller julebrus i morgen for å hjelpe på fyllesyken. Bør drikkes avkjølt. 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Pliscin skrev (På 13.2.2021 den 20.57): Drikk heller julebrus i morgen for å hjelpe på fyllesyken. Skal man ikke kjøre, så er det mye bedre å drikke alkohol for å bli kvitt fyllesyken Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 15. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2021 Dubious skrev (22 timer siden): Skal man ikke kjøre, så er det mye bedre å drikke alkohol for å bli kvitt fyllesyken Bedre for sjela, men verre for kroppen😂 Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 15. februar 2021 Del Skrevet 15. februar 2021 Rød julebrus er ganske digg å blande med vodka, brun julebrus synes jeg derimot er ganske motbydelig å blande med. Men brun julebrus er ganske digg å drikke ved siden av. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. februar 2021 Del Skrevet 15. februar 2021 Dubious skrev (22 timer siden): Skal man ikke kjøre, så er det mye bedre å drikke alkohol for å bli kvitt fyllesyken Man blir jo ikke kvitt fyllesyken så lenge du fortsetter å drikke. Du utsetter det bare. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 15. februar 2021 Del Skrevet 15. februar 2021 TheKims skrev (2 minutter siden): Man blir jo ikke kvitt fyllesyken så lenge du fortsetter å drikke. Du utsetter det bare. Man blir jo aldri fyllesyk om man er full hele tiden😉 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. februar 2021 Del Skrevet 15. februar 2021 Pliscin skrev (2 minutter siden): Man blir jo aldri fyllesyk om man er full hele tiden😉 Lykke til med det. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. februar 2021 Del Skrevet 15. februar 2021 TheKims skrev (23 minutter siden): Man blir jo ikke kvitt fyllesyken så lenge du fortsetter å drikke. Du utsetter det bare. Du skal ikke drikke deg dritings Viktigste er uansett å drikke vann før en legger seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå