MultiGamerClub Skrevet 13. februar 2021 Del Skrevet 13. februar 2021 Ifølge dashbordet klager nøkkelen på lite strøm, har en ekstra nøkkel "keyless" i nød om den går tom men tenkte jeg kan like greit bytte batteri ettersom den har holdt i 2,5 år nå. Hvordan gjøres dette evt? Er dette noe jeg burde gjøre på et merke verksted eller jeg kan bytte batteri selv? Lenke til kommentar
tigerdyr Skrevet 13. februar 2021 Del Skrevet 13. februar 2021 2 minutes ago, MultiGamerClub said: Ifølge dashbordet klager nøkkelen på lite strøm, har en ekstra nøkkel "keyless" i nød om den går tom men tenkte jeg kan like greit bytte batteri ettersom den har holdt i 2,5 år nå. Hvordan gjøres dette evt? Er dette noe jeg burde gjøre på et merke verksted eller jeg kan bytte batteri selv? Det burde du fint kunne gjøre selv. Har gjort det på nøkler fra Toyota og Volvo. Eneste som kanskje ikke er helt enkelt er å skjønne hvordan man åpner den, men et kjapt google/youtube søk vil garantert avsløre det. 1 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 13. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2021 tigerdyr skrev (2 minutter siden): Det burde du fint kunne gjøre selv. Har gjort det på nøkler fra Toyota og Volvo. Eneste som kanskje ikke er helt enkelt er å skjønne hvordan man åpner den, men et kjapt google/youtube søk vil garantert avsløre det. Med litt googling og snoking på youtube kom jeg over denne: Tror jeg skal finne ut hva slags batteri å bytte ut selv, men takker for svar 1 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 13. februar 2021 Del Skrevet 13. februar 2021 MultiGamerClub skrev (9 minutter siden): Ifølge dashbordet klager nøkkelen på lite strøm, har en ekstra nøkkel "keyless" i nød om den går tom men tenkte jeg kan like greit bytte batteri ettersom den har holdt i 2,5 år nå. Hvordan gjøres dette evt? Er dette noe jeg burde gjøre på et merke verksted eller jeg kan bytte batteri selv? Hva med å se i brukerhåndboken til bilen? Til min bil er det tydelig forklart hvordan og type batteri. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 13. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2021 Mr D skrev (1 time siden): Hva med å se i brukerhåndboken til bilen? Til min bil er det tydelig forklart hvordan og type batteri. Bilen sa det samme, skal sjekke brukerhåndboken on litt☺️ Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 13. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2021 Så i videoen at det var 2450 batterier.. Vel.. Jeg tok feil🤣 Bruker tydeligvis 2430 i Norge🙃 Stikker innom chlas ohlson på mandag. Har en ekstra nøkkel om brikken virkelig går tom for strøm👍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå