Redaksjonen. Skrevet 13. februar 2021 Del Skrevet 13. februar 2021 Ryggsekken omdanner bevegelsene dine til strøm Lenke til kommentar
KjeRogJør Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Slik kunne folk på villmarkstur lade GPS og mobiltelefon underveis. Større sikkerhet på tur. Lenke til kommentar
xyzæøå Skrevet 15. februar 2021 Del Skrevet 15. februar 2021 Hmm, kan jo komme på enklere, billigere og med utbredte metoder for å lade mobiltelefon på tur, men heave kompenserings funksjonen er interessant. For å lage noe salgbart ville jeg droppet ladefunksjon og lagd en veldig kompakt ramme med kompensering og lett demping i endeslag til å henge sekk på. Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 15. februar 2021 Del Skrevet 15. februar 2021 3 hours ago, xyzæøå said: Hmm, kan jo komme på enklere, billigere og med utbredte metoder for å lade mobiltelefon på tur, Den store fordelen er at sekken føles 20% lettere! Lading av mobilen og strøm til lys + div. er et viktig pluss-element. Sekken burde være interessant for alle som går med tung ryggsekk. Lenke til kommentar
xyzæøå Skrevet 15. februar 2021 Del Skrevet 15. februar 2021 Xantippe skrev (4 timer siden): Den store fordelen er at sekken føles 20% lettere! Lading av mobilen og strøm til lys + div. er et viktig pluss-element. Sekken burde være interessant for alle som går med tung ryggsekk. Det var vel det jeg sa, "heave kompenserings (borerigg terminologi) funksjonen er interessant". Lade funksjonen derimot trekker bare opp vekta, og ryker ut av min liste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå