bjornar Stakkeland Skrevet 13. februar 2021 Del Skrevet 13. februar 2021 Hei, Jeg har en Volvo v50 2006 mod som dør ut under akselerasjon. Den fungerer helt fint hvis jeg ikke akselerer ,men med en gang jeg skal f.eks. ut på motorveien og kommer oppi 3000-4000 rpm dør bilen bare ut. Men hvis jeg vrir om nøkkelen i fart etter den har stoppet og på igjen går den som normalt. Jeg har tatt en diagnose test og fikk opp disse kodene - P0089 - P1632 - U0167 - P138b -Abs-0101 Noen som har tanker om hva dette kan være? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 13. februar 2021 Del Skrevet 13. februar 2021 1.6 diesel? Kan være drivstoffilter. Det fikset samme symptom her Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Alle disse feikodene kan googles, så slipper du å vente på at noen svarer deg. Sannsynligvis, så er mange av feilkodene ikke relevante da de kan oppstå i noen sekunder ved langvarig kulde og derfor lagres de i systemet. Slett alle sammen og se hvilke som kommer tilbake. 1 Lenke til kommentar
bjornar Stakkeland Skrevet 14. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2021 Luske_Ludvig skrev (23 timer siden): 1.6 diesel? Kan være drivstoffilter. Det fikset samme symptom her Er 1,6 disel ja, men virker som det er en elektronisk sperre for motor dør bare helt ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå