MrAvionics Skrevet 13. februar 2021 Del Skrevet 13. februar 2021 Tips til bilde på denne veggen ? Tenkte kanskje et fint naturbilde på pleksiglass ? Et stort ett ? Eller bør jeg ha flere små ? Tips til andre motiver dere tror blir fint ? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 13. februar 2021 Del Skrevet 13. februar 2021 Fin noe rart og originalt på Finn. Søk på ting som "gamle plakater, emaljeskilt, gamle skilt, skilt, teaterplakat, naturplakat, reklameplakat, skoleplakater, vintage plakat, vintage bilde" osv.... finner mye rart - som her: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=101173423 Jeg har kjøpt mye tøft på eBay til kun noen tiere som jeg har hengt opp eller rammet inn med bilderammer kjøpt på bruktbutikker. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. februar 2021 Del Skrevet 13. februar 2021 En stor TV, så kan du bytte bildet når du vil Lenke til kommentar
vidor Skrevet 13. februar 2021 Del Skrevet 13. februar 2021 Du kan jo vurdere et stort bildet som er i 3 deler. De er vanligvis enklere å få tak i enn et ekstra stort. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 13. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2021 Dubious skrev (17 minutter siden): En stor TV, så kan du bytte bildet når du vil På motsatt side har jeg den 😂🙈 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 13. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2021 vidor skrev (3 minutter siden): Du kan jo vurdere et stort bildet som er i 3 deler. De er vanligvis enklere å få tak i enn et ekstra stort. Ja har vurdert litt tredelt, men usikker på om et veldig stort eller tre litt mindre deler blir finest ? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. februar 2021 Del Skrevet 13. februar 2021 Kan se om du finner noe fra displate som du liker? Har ikke prøvd dem selv enda, men kjenner flere som sier de er veldig fornøyd med det de har bestilt. De har også et magnetisk festesystem med dobbeltsidig tape som gjør at du ikke trenger å ta hull i veggen. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 13. februar 2021 Del Skrevet 13. februar 2021 TV-stue? Da er vel tre? filmplakater noe å vurdere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå