Gå til innhold

Black and white

Anbefalte innlegg

BTW! Må folk disse andres rettskriving hele tiden, er møkka lei av fjortissene som kommer å sier "Ååh! Du klarer ikke å skrive høyesterettsjustitiarius riktig, så deg gidder jeg ikke å hjelpe". GET A LIFE!

Liker ikke å gå helt off-topic, men jeg blir like mye støtt av folk som deg. Problemet ligger ikke bare i rettskriving, men i at folk skriver dialekt; Det finnes en del merkelige dialekter i norge. At noen ikke bruker komma og punktum, OG i tillegg ikke forklarer problemet sitt riktig, OG bruker feil forkortelser, blir et problem.

Lager du en post i hjelp delen av forumet, må man skrive slik at folk forstår hvis en forventer å få skikkelig hjelp. Mordi, er da heldig at vi prøver så godt vi kan å forstå problemet hans og hjelpe ham.

Det som er støtende er folk som posterer innlegg som du gjør nå, hvor en rakker ned på andre forum-medlemmer og fornermer dem med usanne nedsettende beskrivlser.

Ehm..Så du mener at formuleringer som "Mor Di" har kommet med nå er på grunn av dialekt? Ikke rart nynorsk er upop visst det er slik folk tenker... Joa, jeg ser at du nevner dårlig norsk ellers, men hvorfor dra inn dialekt i det her?

Selv om du, ZkedaR, ikke har noen problem med å skjønne trådstarter sitt problem, så regner jeg med at du, ved å lese gjennom hele posten, skjønner at det ikke er en så alt for godt formulert tråd...Eller?

For mitt vedkommende så prøver jeg ikke å gjøre narr av andre sin rettskriving, men vi må for all del ha lov til å sette visse krav til formuleringer/rettskriving fra trådstarter sin side...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...