Gå til innhold

Black and white

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-19530

jeg har et annet problem:når jeg starter spillet kan jeg ikke bruke musen.hvis jeg klikker med musen kommer den ut i windows og jeg kan ikke komme inn i programmet igjen

Lenke til kommentar
er prøver igjen... eg får ikkje starte BAW fordi da trur eg har minus 1600 mH..

men eg hat 27mh.. kjøner?

Forsøk på oversettelse:

Ok, prøver igjen. Jeg får ikke starte Black and White, fordi programmet tror at jeg har minus 1600 mH (megaHertz?). Jeg har derimot 27 mh. Forstår dere?

Svar: Hmm. Prøv igjen med bokmål eller nynorsk skriftspråk, med punktum og komma. Unngå bruk av forkortelser, da det er uklart hva du mener.

(Dette er ikke et person-angrep, prøver å hjelpe)

Endret av Armalite66
Lenke til kommentar
er prøver igjen... eg får ikkje starte BAW fordi da trur eg har minus 1600 mH..

men eg hat 27mh.. kjøner?

Forsøk på oversettelse:

Ok, prøver igjen. Jeg får ikke starte Black and White, fordi programmet tror at jeg har minus 1600 mH (megaHertz?). Jeg har derimot 27 mh. Forstår dere?

Svar: Hmm. Prøv igjen med bokmål eller nynorsk skriftspråk, med punktum og komma. Unngå bruk av forkortelser, da det er uklart hva du mener.

(Dette er ikke et person-angrep, prøver å hjelpe)

sorry ikkje 27mh... 2.7gh... :p lit sløv i dag

Lenke til kommentar
Har du nettopp satt inn ny CPU?

nei da har virka før men putslig skjede det at da trude pc var minus 1600 mh.. eg har prøvd å instalere det på nytt.

men BAW 2 kommer jo i june så skal jo ha da..

kan lage ein hær på 10000 vis av soldater :D

Lenke til kommentar
Sorry, men jeg skjønner absolutt ikke hva problemet er? Hva mener du med minus 1600 mh?

det er eit progam som føller med i alle spill. der ser du om du har da som kreves for å spile det spillet. men da på BaW trur me har minus 16000 mega-hertz

Lenke til kommentar
Øhhhh... Minus 1600MHz?

Hvor mange MHz står det at du har i BIOS? Sjekk evt. under oppstart (POST) Der skal det stå hvor mange MHz CPU kjører på.

me har 2.7 gigahertz. osv.. me har bra nok pc.. den greier alle dei andre spillo som C&C Battlefied 1942 warcarft 3 osv

Lenke til kommentar
Øhhhh... Minus 1600MHz?

Hvor mange MHz står det at du har i BIOS? Sjekk evt. under oppstart (POST) Der skal det stå hvor mange MHz CPU kjører på.

me har 2.7 gigahertz. osv.. me har bra nok pc.. den greier alle dei andre spillo som C&C Battlefied 1942 warcarft 3 osv

hva f*** :dontgetit::wow:

Lenke til kommentar

Er det her så ******* vanskelig å forstå da?

B&W har fått det for seg att han har -1600 MHZ, men han i realiteten har (+)2700 MHz... Med andre ord, vanligvis ett software relatert problem. Hadde det samme på min gamle laptop... Da fikk Unreal til å tro at jeg hadde -550MHz mens jeg i realiteten hadde 550MHz. Det løste problemet med å kjøre spillet 10-20 ganger så fort :blink:

Fant aldri noe svar på dette selv, men det må da være noen der ute som klarer og lese\tenke seg fram til hva han mente, jeg så det med en gang...

BTW! Må folk disse andres rettskriving hele tiden, er møkka lei av fjortissene som kommer å sier "Ååh! Du klarer ikke å skrive høyesterettsjustitiarius riktig, så deg gidder jeg ikke å hjelpe". GET A LIFE!

Endret av ZkedaR
Lenke til kommentar
BTW! Må folk disse andres rettskriving hele tiden, er møkka lei av fjortissene som kommer å sier "Ååh! Du klarer ikke å skrive høyesterettsjustitiarius riktig, så deg gidder jeg ikke å hjelpe". GET A LIFE!

Liker ikke å gå helt off-topic, men jeg blir like mye støtt av folk som deg. Problemet ligger ikke bare i rettskriving, men i at folk skriver dialekt; Det finnes en del merkelige dialekter i norge. At noen ikke bruker komma og punktum, OG i tillegg ikke forklarer problemet sitt riktig, OG bruker feil forkortelser, blir et problem.

Lager du en post i hjelp delen av forumet, må man skrive slik at folk forstår hvis en forventer å få skikkelig hjelp. Mordi, er da heldig at vi prøver så godt vi kan å forstå problemet hans og hjelpe ham.

Det som er støtende er folk som posterer innlegg som du gjør nå, hvor en rakker ned på andre forum-medlemmer og fornermer dem med usanne nedsettende beskrivlser.

Lenke til kommentar

Fullstendig enig, jeg leste fort igjennom alt for 1 time siden ca, og jeg lo når jeg så hvor utrolig dårlig formuleringsevne "Mor di" hadde når han/hun starta denne posten, jeg sier ikke jeg er "rettskrivningsgeni", men å skrive såpass god nok rettskrivning slik at det er mulig å forstå meg antar jeg at jeg kan.

Når da denne personen kommer og sier at alle de som disser han fordi han ikke skriver riktig, kan du iallefall ta deg tid til å se at folka som skriver faktisk prøver så godt de kan å hjelpe :)

vet forresten ikke hva som skal gjøres i B&W "Mor di", har spillt det spillet ganske mye, men aldri hatt noe spessielt problem med det.

Lenke til kommentar

bare så folk vet det var ikke dette en beskrivelse av nettopp de personene i dette emne, men generelt... Det har blitt mye av det i det siste, og hvorfor folk må drive med dette, jeg synes dette holder på å ødelegge hele HW.no's forum.

Men i dette tilfellet, synes ikke jeg det var vanskelig å skjønne i det hele tatt (OK, / istedet for - var en liten brain-teaser).

Jeg bare synes folk skal følge reglene, og la være og komme med kommentarer som: "Å Herregud, er det mulig", når personene antageligvis prøver sitt beste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...