Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Da har jeg fått følelser for en ny mann, enda en det ikke kan bli noe med..

Gjest 45588...de3

Anbefalte innlegg

Gjest 45588...de3

Det er jeg som var så opphengt i tyrkeren. I mange år, men han har fått ei heldig dame. Men jeg har såklart klart å gradvis bli betatt av en som bor noen hundre meter unna meg! Han er 20 år eldre enn meg og gift. Dama hans har vært utro, det samme har han vært mot henne. Jeg har ikke tenkt å prøve meg fordi det er så mange grunner til at vi ikke kan fungere. Han er gift, han er 20 år eldre, han har vært utro... 

Men jeg fikk opp øynene for en mann som har vært nær meg alle dagene jeg har gått ute og grått og tenkt på tyrkeren... 

Anonymous poster hash: 45588...de3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 21be5...34e

Hei du er ikke alene der. Jeg ble forelsket i en jeg aldri kunne få heller. Det er fryktelig destruktivt og slitsomt å være der. Men her er det nok du som må gjøre en  jobb. Det kan ta lang tid å komme seg ut av noe sånt. Jeg føler jeg er på god vei. Kastet bort 2 år på dette her. Han var kanskje litt mer single selv om jeg er usikker. Han hevdet selv han var single, men er ikke 100% sikker. Han bor 4km unna så det er jo ikke til å unngå at man vil møtes innimellom. Men det går an å komme seg ut av det. Det som funket for meg var å begynne å treffe andre  og fokusere på andre ting. Men ja det er en tung vei ut ... mange tilbakeslag osv osv, men ikke beat yourself up pga av det. Bare erkjenn at ok gjort er gjort. Og se fremover. Fortiden får du aldri gjort noe med uansett. Kun det som er nå og fremover. 

Lykke til. 

Anonymous poster hash: 21be5...34e

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...