Mr.Eto Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 Hei. Kjøpte ny gaming pc fra Elkjøp for 2 uker siden, en Acer Nitro N50-600. Brukte den senest i natt og den fungerte helt fint. Når jeg skulle skru den på nå idag, så vil den ikke skru seg på. Ingen ting, er helt svart og ingen ting som skrur seg på i det hele tatt. Er det noe quick fix på dette som jeg kan gjøre selv hjemme? Alternativet blir å levere den inn på Elkjøp, noe som ikke er ønskelig da jeg mest sannsynlig blir uten gaming pc i et par uker. På forhånd, takk for hjelp. Lenke til kommentar
Radford Skrevet 13. februar 2021 Del Skrevet 13. februar 2021 Er en stund siden du skrev dette, vet ikke om du fått PCen til å fungere eller levert den inn til Elkjøp? Ikke så mye jeg kan anbefale at du prøver om du fremdeles er i besittelse av PCen, men du kan alltids forsøke å tømme kondensatorene i PSUen din for strøm. Først, plugg ut strømkabelen til PCen din, la den stå uten strøm i ca. 5 min. Imens PCen er uten strøm, hold inne på av- og på-knappen i ca. 1-2 min. Koble til strøm og forsøk deretter å skru på PCen. Lenke til kommentar
Mr.Eto Skrevet 13. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2021 Hey, den slo seg plutselig på igjen etter en time. Har fungert helt fint. Nå prøver jeg å skru den på igjen, og samme problemet igjen. Prøvde det du sa nå, men fungerer ikke. Hmm... Lenke til kommentar
Radford Skrevet 13. februar 2021 Del Skrevet 13. februar 2021 Mr.Eto skrev (1 time siden): Hey, den slo seg plutselig på igjen etter en time. Har fungert helt fint. Nå prøver jeg å skru den på igjen, og samme problemet igjen. Prøvde det du sa nå, men fungerer ikke. Hmm... Ok, høres ut som den muligens må inn til service. Men det er godt mulig noen andre her kan komme med andre gode råd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå