Arne Henrik Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 Hei! Jeg har en Peugeot 307 (2004) hvor jeg hører en klikkelyd når jeg vrir om teningen. I 99 av 100 tilfeller vil ikke bilen starte, men en sjelden gang starter den. Jeg tenkte problemet var at batteriet var flatt, så jeg kjøpte nytt batteri og pusset polene med stålbørste. Dette hjalp dessverre ikke. Bilen kan startes ved hjelp av en annen bil og startskabler. Kan det være teningen eller startsmotoren som er ødelagt? Eller er det noe helt annet? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 Høres fortsatt ut som du har lav spenning. Sjekk dynamoen din og mål spenningen på det nye batteriet. Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 Mål ladespenningen, ideelt sett skal den være 14,7V men alt over 13,5V er gangbart. Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 Hadde akkurat samme problem og da var kobling til chassis problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå