TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 (endret) Opplever nĂ„ at nĂ„r jeg skal se pĂ„ video via Diskusjon.no pĂ„ mobiltelefonen min, sĂ„ opplever jeg at videoen flipprer, fargen fliprer under hele videoen, mellom uvanlige farger og tilbake til normalen i vert sekund, sĂ„nn gĂ„r det frem og tilbake igjennom hele videoen (se bildene nedenfor). Det har vĂŠrt sĂ„nn nĂ„ snart i ca to mĂ„neder allerede, svĂŠrt irriterende. Dette skjer kun under Diskusjon.no ingen andre plasser. Skulle gjerne vist dere ev video om dette. Har ikke lĂŠrt meg Ă„ filme det jeg ser pĂ„ mobilkjermen enda, sĂ„... ...dere fĂ„r to skjermdumper i steden for.  Vanlig, slik det skal vĂŠre:  Uvanlig, slik skal det ikke vĂŠre:  HĂ„per dere fĂ„r fikset dette problemet. đ©đ© Endret 12. februar 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2021 Er det noen andre som har opplevd dette? đ Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 13. februar 2021 Del Skrevet 13. februar 2021 PÄ pc med Twitter videoer. Bedre Ä Äpne videoene i nytt vindu. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2021 @Kryptodebunker, det nytter ikke. Blir samme greia. Dette skjer pĂ„ mobilen ikke pc. đ Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nĂ„): @Kryptodebunker, det nytter ikke. Blir samme greia. Dette skjer pĂ„ mobilen ikke pc. đ SĂ„ selv i Youtube appen blir det krĂžll? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2021 Kryptodebunker skrev (Akkurat nĂ„): SĂ„ selv i Youtube appen blir det krĂžll? Leste du hva jeg sa i fĂžrste post i det hele tatt? Det skjer kun pĂ„ Diskusjon.no via mobilen. đđ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ