TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 (endret) Opplever nå at når jeg skal se på video via Diskusjon.no på mobiltelefonen min, så opplever jeg at videoen flipprer, fargen fliprer under hele videoen, mellom uvanlige farger og tilbake til normalen i vert sekund, sånn går det frem og tilbake igjennom hele videoen (se bildene nedenfor). Det har vært sånn nå snart i ca to måneder allerede, svært irriterende. Dette skjer kun under Diskusjon.no ingen andre plasser. Skulle gjerne vist dere ev video om dette. Har ikke lært meg å filme det jeg ser på mobilkjermen enda, så... ...dere får to skjermdumper i steden for.  Vanlig, slik det skal være:  Uvanlig, slik skal det ikke være:  Håper dere får fikset dette problemet. 😩😩 Endret 12. februar 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2021 Er det noen andre som har opplevd dette? 😕 Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 13. februar 2021 Del Skrevet 13. februar 2021 På pc med Twitter videoer. Bedre å åpne videoene i nytt vindu. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2021 @Kryptodebunker, det nytter ikke. Blir samme greia. Dette skjer på mobilen ikke pc. 😒 Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): @Kryptodebunker, det nytter ikke. Blir samme greia. Dette skjer på mobilen ikke pc. 😒 Så selv i Youtube appen blir det krøll? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2021 Kryptodebunker skrev (Akkurat nå): Så selv i Youtube appen blir det krøll? Leste du hva jeg sa i første post i det hele tatt? Det skjer kun på Diskusjon.no via mobilen. 😒😒 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå