Kurium Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Vurderer dette kabinettet Aopen H600B Hos MPX står det at strømforsyningen er en silent 350W. Kan det stemme at det er denne strømforsyningen: Aopen 350W Power supply? Er denne strømforsyningen i så tilfelle identisk med denne: Forton/source 350W power supply? Er noe av dette til å anbefale? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 AOpen PSU som følgte med min HQ08 er iallfall ikke å anbefale... Lenke til kommentar
Kurium Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Det er jeg smertelig klar over. Har det kabinettet nå.... Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Det stemmer,det er samme PSU som Microplex selger som sitter i AOpen H600B.Har hatt det kabinettet og anbefaler deg det på det varmeste,sinnsykt bra lufting og sirkulasjon på det. Men hvis du skal ha vannkjøling en gang så blir det for lite.. Jeg har ett som du kunne kjøpt VELDIG billig,send meg en PM! Endret 7. januar 2004 av -Pondus- Lenke til kommentar
flabben Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Ta F/S har nettop kjøpt den jeg og, hakke fåttn ennå da men , De fleste "stemmte" vist for F/S, les her http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=186411 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå