Gjest Baardsen Skrevet 11. februar 2021 Del Skrevet 11. februar 2021 Finnes det noen norske nettsider der man kan sjekke drivstoffprisen på stasjoner i sitt nærmiljø eller må man fysisk ut å sjekke pumpeprisene? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 11. februar 2021 Del Skrevet 11. februar 2021 Finnes noen apper.... vet ikke hvor ofte de blir oppdatert. Ellers har jeg sett noen dårlige grupper på Facebook der folk sporadisk poster hva det koster. Lenke til kommentar
Gjest Baardsen Skrevet 11. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2021 Må innrømme at jeg fant frem kikkerten fra bilen i dag, men den prisen jeg så falt dessverre ikke i smak. Jaja, slapp vel unna ihvertfall 1 km i drivstoffutgifter ihvertfall, hehe. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 11. februar 2021 Del Skrevet 11. februar 2021 Høye oljepriser = høye drivstoffutgifter Lurer på når vi får se 20 tallet. Kanskje neste år. 17.80 her i Stavanger på det drøyeste for bensin (det jeg har sett) Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 Appen Bensinpris bruker jeg, men den er lagt opp til at personer legger inn pris på enkelte stasjoner. Fungerer fint her hos meg(Sandnes) hvor de fleste blir oppdatert daglig. Spesielt når det er lav pris Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 Har jeg omtrent halv tank så fyller jeg på første stasjon hvor det er under 13 kroner literen Kjører ikke hver dag, så det har hendt at jeg har havnet under kvart tank med denne "taktikken" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå