Gå til innhold

beste kebab i Oslo?


abrj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og hvordan kommer man seg dit? Hvilken trikk/t-bane/buss?

Kjører ikke, så å si "ta til høyre ved Ring 3 gjennom vålerengatunnelen" hjelper ikke stort :p

 

Er ikke akkurat lokalkjent i Oslo, bor på hybel i Asker.

Har de bra burgere der også? Får sånn jallamage av kebab.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Er ikke akkurat lokalkjent i Oslo, bor på hybel i Asker.

Har de bra burgere der også? Får sånn jallamage av kebab.

 

Jallamage av kebab, ja....kanskje ikke så rart, når man veit hvor kjøttet kommer fra. Så en reportasje i et eller annet program for en stund siden, om et stort beslag av smuglerkjøtt på Svinesund, som visstnok var ment for en eller flere Kebab-sjapper i Oslo. For å si det sånn....det kjøttet ble ikke transportert i fryse/kjølevogn. Etter den reportasjen spiser ikke jeg kebab i Oslo lenger.....

 

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
Og hvordan kommer man seg dit? Hvilken trikk/t-bane/buss?

Kjører ikke, så å si "ta til høyre ved Ring 3 gjennom vålerengatunnelen" hjelper ikke stort :p

 

Er ikke akkurat lokalkjent i Oslo, bor på hybel i Asker.

Har de bra burgere der også? Får sånn jallamage av kebab.

Det er ved høgskole i oslo, altså høgskole senteret, tar trikk 17, det går ikke tbane.

 

btw jeg spiste en igår, og ble litt kvalm, men det kan jo hende fordi det var minus 100 grader ute, og jeg spiste men jeg gikk. iskaldt ja. det snødde også..

Endret av Squy
Lenke til kommentar
Er ikke akkurat lokalkjent i Oslo, bor på hybel i Asker.

Har de bra burgere der også? Får sånn jallamage av kebab.

 

Jallamage av kebab, ja....kanskje ikke så rart, når man veit hvor kjøttet kommer fra. Så en reportasje i et eller annet program for en stund siden, om et stort beslag av smuglerkjøtt på Svinesund, som visstnok var ment for en eller flere Kebab-sjapper i Oslo. For å si det sånn....det kjøttet ble ikke transportert i fryse/kjølevogn. Etter den reportasjen spiser ikke jeg kebab i Oslo lenger.....

 

mvh

Pantera

om det kjøttet var smugglerkjøtt så er smugglerkjøtt utrolig godt :dribble: Hvis dere ikke liker kebab så ikke spis det da...og la de som eter det få kose seg i fred :) dere andre veit ikke hva dere går glipp av :)

Lenke til kommentar
om det kjøttet var smugglerkjøtt så er smugglerkjøtt utrolig godt  Hvis dere ikke liker kebab så ikke spis det da...og la de som eter det få kose seg i fred  dere andre veit ikke hva dere går glipp av

 

Kebab kan være digg det...bare kjøttet er bra. Og det er det ikke alltid på de forskjellige stedene i Oslo (eller i de andre byene, for den saks skyld).

 

Ble skikkelig dårlig av en kebab i Stavanger engang (et gatekjøkken drevet av tyrkere). Dagen etter ble stedet stengt pga dårlig kjøtt og generelt dårlig hygiene.

 

mvh

Pantera

Lenke til kommentar

Men er man litt smart holder man seg unna de værste stedene som ser litt "shabby" ut. Der det er mer eller mindre rent og pent er det somregel bare bra kjøtt :) Bortsett fra sjappa på selve karl johan. "Dennis kebab" eller no lignende. Der ligger kjøttet bare å surrer på ovnen i en svær haug.. Og når du får det i kebaben smaker det mer som gummi en som kebab kjøtt...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Herregud folkens. Den beste kebaben finner du på Bislett Kebab House! Uten tvil, litt høyere pris enn vanlig, men det er garantert verdt det.

 

Og det er det flere som mener!

Er det den som ligger omtrent i bislett stadion?

Det kommer an på, det er en som ligger VED stadion og det er ikke den. Hvis du bare fortsetter den gaten enda litt til høyre og kommer forbi en PC-Reperasjons sted på høyre side bare fortsetter du ned til du ser det på høyre side der. GENIALT!

 

Personlig liker jeg ikke New Beirut, og de få kronene ekstra man betalerer for på Bislett Kebab House best.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...