Gå til innhold

Valg av printer?

Anbefalte innlegg

Hei!

Håper noen kan hjelpe meg med å finne en god fargeprinter til min far. Han trenger en bra printer som han kan skrive ut gode bilder han tar med digital kameraet sitt. Noen som har noen linker til tester osv? Tenkte på HP eller noe sånt...

Håper noen kan hjelpe! :thumbs:

Mvh Senshi

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HP Photosmart 7960 er definitivt ikke dårlig til foto synes nå jeg da. Den har kommet meget godt ut også i tester. Det kjipe er at det ikke er separate fargepatroner, men det overlever jeg. Ellers har både Canon og Epson veldig gode fotoskrivere.

Lenke til kommentar
Jeg har Epson nå, og har hatt epson printer i snart 2 år, og er meget fornøyd med den! Jeg har Epson Stylus C-62, men dette er en utgående modell. Den nye heter C-64 og er antagligvis mye bedre! Selv om C-62 er en meget rimelig og god printer!

Ulempen med Epson sine printere er at blekket du får med når du kjøper printeren er av dårlig kvalitet, men det er en pris du må betale for å få en billig printer av god kvalitet, som C-64 er. Kjøper du cannon eller HP må du vel opp i en høyere prisklasse for å få like gode farveutskrifter.

Det er også meget viktig at du bruker Fotopapir av høy kvalitet, det forbedrer det ferdige resultatet betraktelig. Bruk for eks Epson Premium Glossy Photo Paper, det koster mer enn for eks HP sine ark, men de krøller seg ikke, og glinser bra som et bilde fra fotoforhandlere.

Anbefaler Epson på det varmest! :yes:
Lenke til kommentar
Er det, det?

Vel....Er nå en trøst at blekket man kjøper i ettertid er av god kvalitet..

Til Epson SP 950 i allefall... :)

Blekket du kjøper i ettertid er av god kvalitet, og Fotoutskrifter bli meget gode! :yes: Også med en billigprinter som Epson Stylus C62

Det er mulig at blekket som følger med på noe dyrere Epson printere er mye bedre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har også i560, naboen har i865.. Begge er _veldig_ gode, men ville jo kjøpt i865 hvis jeg skulle kjøpe en nå.

Jeg vurderer Canon Bubble Jet i560 og lurer på om det er store forskjeller mellom i560 modellen og i865 egentlig? Sparer 600 kr på i560 så hvis kvaliteten er like god og hastigheten ikke så ulik, så gidder jeg ikke betale 600 kr ekstra for CD cover print mulighet jeg ikke kommer til å bruke..

Morty

Endret av MortenS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...