FreddyTobert7 Skrevet 11. februar 2021 Del Skrevet 11. februar 2021 (endret) Hei, Noe som vet hvor mye koster å ta lastebil kl C lappen? Driver med på det nå men allerede brukt opp 28 000kr fra lomma. Det var helt tjuk siden har jeg mye kjøretime igjen/ og er på trinn 3. Endret 27. februar 2021 av FreddyTobert7 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 11. februar 2021 Del Skrevet 11. februar 2021 Hvorfor starter du en ny tråd? Har du i det hele tatt lest noe før du prøvde å ta teoriprøven? 1 Lenke til kommentar
FreddyTobert7 Skrevet 11. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2021 Ja jeg har lest og kjøpt både tetamen.no. Bare med kjøretøy jeg sliten. De som jeg ikke klarte er mer praktiske spørsmål og som ikke står i boka. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. februar 2021 Del Skrevet 11. februar 2021 Jeg sov i timene og leste nesten ikke, og fikk 1 feil på teoriprøven Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 11. februar 2021 Del Skrevet 11. februar 2021 Finnes jo ingen fasitsvar på akkurat hvor mye det koster. Du kan nok lett regne grovt 50 tusen. Hvis du tenker at teorien bare er noe du må bestå og pugger og pugger til alt bare blir surr så stryker du. Du må slappe av og sette deg inn i det med interesse. Du har vel en kjørelærer du kan kontakte som kan hjelpe meg det du svarer feil på og? 1 1 Lenke til kommentar
FreddyTobert7 Skrevet 11. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2021 Opelduude skrev (37 minutter siden): Finnes jo ingen fasitsvar på akkurat hvor mye det koster. Du kan nok lett regne grovt 50 tusen. Hvis du tenker at teorien bare er noe du må bestå og pugger og pugger til alt bare blir surr så stryker du. Du må slappe av og sette deg inn i det med interesse. Du har vel en kjørelærer du kan kontakte som kan hjelpe meg det du svarer feil på og? Takk for svaret. Det skal jeg gjøre, fram over skal ikke stresser mer. Jeg har kjørelærer men snakker ikke mye med han og kun fokusere med kjøring. Han prater svært lite også, og kjefter noe ganger. Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 Dubious skrev (13 timer siden): Jeg sov i timene og leste nesten ikke, og fikk 1 feil på teoriprøven Skrytepave! 😏 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 Opelduude skrev (10 timer siden): Finnes jo ingen fasitsvar på akkurat hvor mye det koster. "Gratis" i militæret, tror det var snakk om 10k som vi måtte betale selv Ihvertfall der jeg kjørte opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå