tommis Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Tok nøyaktig 7 dager fra jeg bestilte til jeg hadde den på posten, dette var i julestria. Tar vel kanskje ikke no mindre nå, men ikke no mer heller vil jeg tro. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Når jeg kommer hjem skal jeg bestille spilleren Takker for tipset tommis ! Lenke til kommentar
tommis Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Bare hyggelig! Billige mp3-spillere til alle! P.S. De pleier å være kjappe på mail hvis det er noe du lurer på. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Bare hyggelig! Billige mp3-spillere til alle! P.S. De pleier å være kjappe på mail hvis det er noe du lurer på. Ikke dårlig, hvordan betalte du? Lenke til kommentar
tommis Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg betalte med PayPal med visa, det blir jo på forskudd så det lønner seg å forsikre seg om selgers seriøsitet! I dette tilfellet så er selger svært seriøs med over 4000 positive kommentarer fra tidligere kjøpere. Lenke til kommentar
tommis Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 En annen ting som er verdt å nevne et at det er (selfølgelig) amerikansk stikkkontakt på AC adapteren. Dette fikses greit med et par kabelsko, lampeledning og norsk han stikk. Jeg kjøpte dette på clas ohlson, ikke no problem egentlig, men greit å vite. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Ser unektelig lekker ut, men til den prisen går jeg heller for en iPod, ingen tvil om det. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 I dag fikk jeg min iGP-100 Konge spiller +God lyd +Veldig brukervennlig +Liten +Lett +masse snacksy innstillinger -prisen i norge ( prisen er ikke noe problem i usa, takk tommis ) Anbefales ! Lenke til kommentar
tommis Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Godt å høre! Meget fornøyd med min også. Fått fiksa meg en halsrem, slik at den henger rundt halsen, anbefales. Det gikk greit gjennom tollen også? Har to kamerater som fikk 2 stk. sendt i samme eske, den pakka ligger nå på posten i oslo til fortolling Aner ikke hvorfor, men muligens fordi pakka ble litt for suspekt sånn i fysisk størrelse da det var pakka 2 i samme eske, ikke veit jeg. Kan jo tyde på at det lønner seg å bestille enkeltvis. Men men noen er uheldige, deilig for oss som fikk den til halv pris i forhold til her i norge. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Pakka gikk greit igjennom tollen Jepp, deilig å få den til halv pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå