Boralis Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Nå har jeg fått masse hjelp og takker for det. Hva slags hovedkort bør jeg kjøpe?? Til hva Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Asus SK8V eller MSI K8T NEO. De gjør det veldig bra i testene. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Asus SK8V eller MSI K8T NEO. De gjør det veldig bra i testene. SK8V er til 940, K8v er til 745 Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Asus K8V Deluxe, MSI K8T Neo og Abit K8V-Max3,men ikke bruk twinmos TwiSTER rambrikker på disse hk(problemer) disse 3 kommer bra ut i testene. fins mange poster her på forumet om hk til athlon 64 3000+3200+... Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Asus SK8V eller MSI K8T NEO. De gjør det veldig bra i testene. Gå for Asus K8V Deluxe, det tar det meste av minne mens MSI K8T Neo vitterlig har problemer med en noen typer minne (f.eks. TwinMOS). Ellers er det smak og behag, men ettersom Asus-kortet er det som er desidert best utstyrt så ville jeg gått for det da det gir mest valuta for pengene Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Enig, ytelse på AMD 64 skal være betydlig mere en P4, og Athlon. ( ikke athlon64 selvfølgelig) skjønner ike helt jeg , hva er forskjellen på AMD og P4. er det forskjellige merker? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Enig, ytelse på AMD 64 skal være betydlig mere en P4, og Athlon. ( ikke athlon64 selvfølgelig) skjønner ike helt jeg , hva er forskjellen på AMD og P4. er det forskjellige merker? Neida de er som siamesiske tvillinger og veldig gode venner Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Enig, ytelse på AMD 64 skal være betydlig mere en P4, og Athlon. ( ikke athlon64 selvfølgelig) skjønner ike helt jeg , hva er forskjellen på AMD og P4. er det forskjellige merker? Neida de er som siamesiske tvillinger og veldig gode venner ON-topic, vent til AMD FX kommer. Endret 5. januar 2004 av jarmo Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Enig, ytelse på AMD 64 skal være betydlig mere en P4, og Athlon. ( ikke athlon64 selvfølgelig) skjønner ike helt jeg , hva er forskjellen på AMD og P4. er det forskjellige merker? Neida de er som siamesiske tvillinger og veldig gode venner fyyyyy....snekkern *smiler når ingen ser* Ja,jo siamesiske tvilinger. Til shit89,syns du motsier deg selv her: Shit:Pris har egentlig ingenting å si for meg, ettersom foreldrene mine sponser meg med penger. Hva er da best av de TRE??? bruker:Jeg synes det første er best SHit:Jeg er ikke så inntresert i å høre personlige meninger. Jeg vil helst vite hva som er best. Med best mener jeg best til hovedsaklig spill og musikkproduksjon. Bruker:Alternativ #1 er best. Yter mest, og er billigst i forhold til ytelse! Shit:Pris/ytelse faktoren er egentlig ubetydelig for mitt vedkommende. Hva er du egentlig ute etter?kan du ikke bare kjøpe en athlon 64fx vist pris ikke har noe å si?fx går for å være den raskeste prossesoren på markedet.trenger ikke se på de low end prossesorene vist pengene ikke betyr noe,gå for det råeste som er å oppdrive,både på ram,cpu og hk. Jeg sysns du virka ganske hoven i de postene,mulig det bare var meg. Shit:Ja da mener jeg en klokket P4 til ca. 3.2 eller 3ghz. og kanskje amd et par hakk opp til 3.4 hvis det er mulig. Er det forresten noe vits i å klokke AMDen?? Eller er det nesten umulig?? Jeg klokker bare for å få bedre ytelse for mindre penger, ikke fordi det er en hobby, bare så det er sagt. Er det noe galt i å ha det som hobby? Skal slutte å kverolere nå,ha en fin kveld. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Asus SK8V eller MSI K8T NEO. De gjør det veldig bra i testene. SK8V er til 940, K8v er til 745 Oops. Skrev feil Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Se litt på denne : Slowest Athlon 64 humbles fastest P4 in gaming Var det AMD Athlon 64 3000/3200+ du kom fram til? så fall ville jeg gått for dette hovedkorte: Abit KV8-MAX3 Hovedkort for Socket 754 Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 I morgen får eg min pc, der eg har eit msi k8t neo hovedkort og athlon 64 3000+ cpu! kan sei kva fyrste intrykket mitt blir imorgen! Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Håper at dere skjønner at jeg ikke er en millionær. Ikke foreldrene mine heller. Uansett forstår jeg ikke at jeg motsier meg selv. Takk for hjelpen alle sammmen som brukte tid på dette emnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå