Gå til innhold

Yrker med kort utdanning hvor man jobber utendørs?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kva legg du i yrke?
Utdanning tek nødvendigvis tid, kor mykje tid varierer alt etter kor kompleks kompetanse du må ha.

Samtidig så finnes det mange jobbar som du kan utføre utan utdanning.
Utandørsjobbar er vanlegvis ikkje dei mest attraktive jobbane, så for deg som er villig til å jobbe ute så finnes det gode jobbmuligheiter.

Du nemner anleggsgartner, men det finnes også enklare jobbar med plenklipping og luking av blomsterbed som ikkje krever utdanning. Særleg om du har førarkort så kan du få ein del slike jobbar. Typisk då i kommunen, vegvesenet, og kyrkjekontor som ofte har ein del grøntareal å ta seg av.

Lenke til kommentar
The Avatar skrev (1 time siden):

Kva legg du i yrke?
Utdanning tek nødvendigvis tid, kor mykje tid varierer alt etter kor kompleks kompetanse du må ha.

Samtidig så finnes det mange jobbar som du kan utføre utan utdanning.
Utandørsjobbar er vanlegvis ikkje dei mest attraktive jobbane, så for deg som er villig til å jobbe ute så finnes det gode jobbmuligheiter.

Du nemner anleggsgartner, men det finnes også enklare jobbar med plenklipping og luking av blomsterbed som ikkje krever utdanning. Særleg om du har førarkort så kan du få ein del slike jobbar. Typisk då i kommunen, vegvesenet, og kyrkjekontor som ofte har ein del grøntareal å ta seg av.

Tja,  med "yrke" så mener jeg noe mer enn strøjobber og noe mindre enn karriere. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har høyere utdanning men er utbrent og er desperat etter beitebytte. 
Å jobbe utendørs, med natur og "realt" arbeid virker mer givende og kan muligens også hjelpe på en diagnose på langvarig depresjon.