Gå til innhold

Leika frem et design...

Anbefalte innlegg

Hvis du skal lage rollover, så kan du gjøre det i ImageReady... du kan jo se f.eks her... ganske bra den tut'en der assa... det som er fordelen med å gjøre det i ImageReady, er at du får et ferdig preloadscript, i tillegg til Onmouseover script (tabeller riktignok, men det finner du vel ut av hvordan du skal fikse?? ;) )...

Edit: skriveleif

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du skal lage rollover, så kan du gjøre det i ImageReady... du kan jo se f.eks her... ganske bra den tut'en der assa... det som er fordelen med å gjøre det i ImageReady, er at du får et ferdig preloadscript, i tillegg til Onmouseover script (tabeller riktignok, men det finner du vel ut av hvordan du skal fikse?? ;) )...

Edit: skriveleif

Så på denne og det så helt bra ut :)

Bare et problem den Rollover palleten fant jeg ikke, are de rundt den. Hvordan får jeg frem denne i PS7 ?

EDIT: JEg fant en annen måte som funke like fett :)

Endret av Svendsen
Lenke til kommentar

Da har jeg miksa til noe knapper

URL

Knappe rekka ser litt rart ut til du tar musa over....

Har også laget random banner (bare fargen).

Men tror jeg kan behøve preload script, hos meg laster det greit, men tenker på andre. Hva erfarer dere?

Noen som kanskje har en link til bra preload script?

Men har det noe funksjon hvis man ikke har en splash side først der man infomere om at siden laster og deretter sender dem videre?

For føste gangen må det vel laste anyway? Så hvis jeg har det som nå så merker de vel ikke noe forskjell første gangen?

Lenke til kommentar

Tror ikke du trenger preload, det funker gett hos meg i hvert fall. Jeg adsl da, så det kan vel kansjkje være smart med et, det skader i hvertfall ikke.

Ellers så syns jeg du burde droppe den random farge på banneret greia. Bestem deg for en som f. eks den blå. D er mye bedre.

Mouseoveren var ikke så verst, men hva med å redusere lengden på det hvite området mellom menyen og banneret?

Lenke til kommentar
Tror ikke du trenger preload, det funker gett hos meg i hvert fall. Jeg adsl da, så det kan vel kansjkje være smart med et, det skader i hvertfall ikke.

Ellers så syns jeg du burde droppe den random farge på banneret greia. Bestem deg for en som f. eks den blå. D er mye bedre.

Mouseoveren var ikke så verst, men hva med å redusere lengden på det hvite området mellom menyen og banneret?

Fant jo ut at jeg har jo preload på mouseovr bildene, kan jo sikkert bare legge inn annet der.

Ja har tenkt litt på knappene.... heller ha lik avstand mellom de kanskje....

Men hvorfor bare en banner? Er jo litt gøy med flere.

Men er ening at den blå er best.

Lenke til kommentar

Kanskje akkurat fordi den blå er best. :p

Neida, jeg syns d var litt morsomt, men jeg syns

kanskje d hadde blitt stiligere med bare en farge, bare

min personlige smak, så det er ikke sikkert dette er riktig

Lenke til kommentar

Kanskje akkurat fordi den blå er best. :p

Neida, jeg syns d var litt morsomt, men jeg syns

kanskje d hadde blitt stiligere med bare en farge, bare

min personlige smak, så det er ikke sikkert dette er riktig

Smaken er som baken veit du ;) hehe

Men bare lurte.

Synes og blå er best, men synes det var litt morsomt og kanskje anerledes... så jeg tror jeg beholder det. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...