Svendsen Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Dots are nice Hva synes dere? Har bare lagt ut bilde. Men midstilt det og lagt det i topp som det skal være... Dessuten skal det det være 100% height, men siden det hele enda bare er et bilde så funker jo ikke det. Så det må dere late som og stille høyd epå browser sjøl Menyen blir den baren før det hvite tekst feltet Selv ble jeg passe fornøyd, men synes kanskje at jeg har mixa to stiler? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Den fonta var hakkete! Egentlig ikke så mye mer å si. Det er jo helt innholdsløst! Gjør noe med det mann! Lorem Ipsum! Ikke noe kjempespennede oppsett egentlig. Lite orignalt. Både oppsette og dots har vi sett før. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Den skrifta i headeren tar livet av enhver ereksjon. Synes ikke du kan kalle det et fullstendig design før du har fått inn navigasjon og innhold. Bare eksempler på dem seffers, ingenting trenger å funke og sånn, men at det er der. Likte ikke de skrå strekene under headeren. Synes du heller kunne ha kjørt header helt ned til den baren under. Headeren var kanskje litt bleik. Og litt rar farge. Er det en svak grå strek omtrent midt på det hvite, eller må jeg vaske skjermen min? Men den var da ikke så verst den! Tror den kan bli skikkelig bra med større header med sterkere farger. Dog, kanskje ikke så veldig orginalt. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Den skrifta i headeren tar livet av enhver ereksjon. POENG! Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Den røde fargen kan vel muligens passe i en sammenheng med den mørke bakgrunnen,, men viss du skal utvikle de dottene til å bli en større del av designet, må du fjerne den gradient baren under den røde headeren..' Antialiasing på text funke også vettu! Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Orginalt er det vel ikke Det meste jeg kommer ut med er veldig tradisjonelt egentlig. Antialiasing: har jeg egentlig aldri fått med meg hvordan gjøres.... er det en bra tut eller noen med forklaring på det? For skrifta ser selv jeg at er hekkete dottene er bare på siden som stolper; Lagde noe med dotter og en bar fra en tut i går og tenkte jeg skulle prøve å bruke de som grenser på sidene, men er vel de jeg er minst fornøyd med.. hehe Endret 5. januar 2004 av Svendsen Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Antialiasing: har jeg egentlig aldri fått med meg hvordan gjøres.... er det en bra tut eller noen med forklaring på det? For skrifta ser selv jeg at er hekkete Dette kan velges fra ei rullegardinliste når du skriver inn teksten eller i etterkant redigerer den. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Antialiasing: har jeg egentlig aldri fått med meg hvordan gjøres.... er det en bra tut eller noen med forklaring på det? For skrifta ser selv jeg at er hekkete Bare sett den dropdown'en til høyre til "chrisp" eller "smooth" i ps EDIT: Ach, du ble før meg, Simon! Endret 5. januar 2004 av Mikka Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Lagde HTML versjon Men en annen ting har altid bruk css for å få avstand fra td vegger, men nå fucka det med banner. Den utvida med det jeg satt att den skulle space.... forsto noen dette? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Lagde HTML versjon Fishen var penere. Innholdet kunne godt fått litt luft. Ble veldig trengt opp i sida. Knapper istedenfor tekstbaserte linker i menyen? Den typen meny begynner å bli litt vel oppbrukt. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Få til litt padding i innholds"vinduet" iallefall! Synest sida ser litt tom ut, men i og for seg heilt grei. Anbefaler deg å lage knapper istede for tekstbasert meny, når du allikevel har så få ting på menyen din. HUSK Å LAGE MOUSEOVER! Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Lagde HTML versjon Fishen var penere. Innholdet kunne godt fått litt luft. Ble veldig trengt opp i sida. Knapper istedenfor tekstbaserte linker i menyen? Den typen meny begynner å bli litt vel oppbrukt. Det var det med padding jeg mente ja.... Vurdert å prøve å lage knapper ja.... Aldri brukt mouseover da men..... EDIT: Nå er det luft litt ekstra tabeller Endret 5. januar 2004 av Svendsen Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 /Me vil ha mer luft. Får klaus. Både vertikalt og horisontalt. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Aldri brukt mouseover da men..... EDIT: Nå er det luft litt ekstra tabeller Det å mangle Mouseover er et stort trekk i seg sjøl Man lager ikkje luft med tabeller, men med padding! Tabeller er såvidt akseptert til å mekke layout med, men egentlig er ikkje det bra heller Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Aldri brukt mouseover da men..... EDIT: Nå er det luft litt ekstra tabeller Det å mangle Mouseover er et stort trekk i seg sjøl Man lager ikkje luft med tabeller, men med padding! Tabeller er såvidt akseptert til å mekke layout med, men egentlig er ikkje det bra heller hva bruker du da? Veit jo at det er padding som gir luft, er bare det å huske at det heter padding Det med tabeller var for å fikse på at tabellen jeg hadde fra før ble bredere enn det jeg hadde satt den til Enda mer luft ???? HAr jo på en måte mouseover, men da via css og hover og den greia. Aldri lagd det med egen mekka knapper. Endret 5. januar 2004 av Svendsen Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg synes dette så bra ut jeg, ganske pent! Men savner at du gjør litt mer ut av menyen, mouse over f.eks. Eller du kan prøve å lage knapper i photoshop. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg synes dette så bra ut jeg, ganske pent! Men savner at du gjør litt mer ut av menyen, mouse over f.eks. Eller du kan prøve å lage knapper i photoshop. Danke Jobber med saken. HAr vel ikke laget noe linker der oppe enda. Tenkte jeg skulle prøve buttons i PS. Noen tuts? Bør de alle vær elike lange? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Ser vel finest ut hvis de er like lange... det synes i hvertfall jeg! Eyes On Design har et par tut's på knapper... ellers synes jeg det var et fint design! Edit: skriveleif Endret 5. januar 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Har laget noe knapper i PS nå, men fikk ikke til mouseover/rollover. Noen som kan hjelpe... VAr inne på siden til enden og testa litt der men det blei bare blå kant rundt bildet og den blei større tror jeg faktiks Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 kan jo ta en titt på enden sin tut. http://fundingsrud.net/tips/rollover.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå