Gå til innhold

Leika frem et design...

Anbefalte innlegg

Dots are nice

Hva synes dere? Har bare lagt ut bilde. Men midstilt det og lagt det i topp som det skal være...

Dessuten skal det det være 100% height, men siden det hele enda bare er et bilde så funker jo ikke det. Så det må dere late som og stille høyd epå browser sjøl :D

Menyen blir den baren før det hvite tekst feltet

Selv ble jeg passe fornøyd, men synes kanskje at jeg har mixa to stiler?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den skrifta i headeren tar livet av enhver ereksjon. :ermm::yucky:

Synes ikke du kan kalle det et fullstendig design før du har fått inn navigasjon og innhold. Bare eksempler på dem seffers, ingenting trenger å funke og sånn, men at det er der.

Likte ikke de skrå strekene under headeren. Synes du heller kunne ha kjørt header helt ned til den baren under.

Headeren var kanskje litt bleik. Og litt rar farge.

Er det en svak grå strek omtrent midt på det hvite, eller må jeg vaske skjermen min?

Men den var da ikke så verst den! Tror den kan bli skikkelig bra med større header med sterkere farger. Dog, kanskje ikke så veldig orginalt.

Lenke til kommentar

Orginalt er det vel ikke :) Det meste jeg kommer ut med er veldig tradisjonelt egentlig.

Antialiasing: har jeg egentlig aldri fått med meg hvordan gjøres.... er det en bra tut eller noen med forklaring på det? For skrifta ser selv jeg at er hekkete :)

dottene er bare på siden som stolper;

Lagde noe med dotter og en bar fra en tut i går og tenkte jeg skulle prøve å bruke de som grenser på sidene, men er vel de jeg er minst fornøyd med.. hehe

Endret av Svendsen
Lenke til kommentar
Antialiasing: har jeg egentlig aldri fått med meg hvordan gjøres.... er det en bra tut eller noen med forklaring på det? For skrifta ser selv jeg at er hekkete :)

Dette kan velges fra ei rullegardinliste når du skriver inn teksten eller i etterkant redigerer den. ;)

Lenke til kommentar

Bare sett den dropdown'en til høyre til "chrisp" eller "smooth" i ps ;)

EDIT: Ach, du ble før meg, Simon! :cool:

Endret av Mikka
Lenke til kommentar

Fishen var penere. :p Innholdet kunne godt fått litt luft. Ble veldig trengt opp i sida.

Knapper istedenfor tekstbaserte linker i menyen? Den typen meny begynner å bli litt vel oppbrukt.

Det var det med padding jeg mente ja....

Vurdert å prøve å lage knapper ja....

Aldri brukt mouseover da men.....

EDIT: Nå er det luft :) litt ekstra tabeller :thumbs:

Endret av Svendsen
Lenke til kommentar
Aldri brukt mouseover da men.....

EDIT: Nå er det luft :) litt ekstra tabeller  :thumbs:

Det å mangle Mouseover er et stort trekk i seg sjøl :p

Man lager ikkje luft med tabeller, men med padding!

Tabeller er såvidt akseptert til å mekke layout med, men egentlig er ikkje det bra heller :p

hva bruker du da?

Veit jo at det er padding som gir luft, er bare det å huske at det heter padding :thumbs:

Det med tabeller var for å fikse på at tabellen jeg hadde fra før ble bredere enn det jeg hadde satt den til :D

Enda mer luft ????

HAr jo på en måte mouseover, men da via css og hover og den greia. Aldri lagd det med egen mekka knapper.

Endret av Svendsen
Lenke til kommentar
Jeg synes dette så bra ut jeg, ganske pent!

Men savner at du gjør litt mer ut av menyen, mouse over f.eks. Eller du kan prøve å lage knapper i photoshop.

Jobber med saken. HAr vel ikke laget noe linker der oppe enda. Tenkte jeg skulle prøve buttons i PS. Noen tuts? Bør de alle vær elike lange?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...