Chris77 Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 (endret) Hei! Jeg er student ved Fagskolen i Vestfold og Telemark, fordypning psykisk helsearbeid og rusarbeid. Jeg jobber til daglig som apotektekniker. Akkurat nå holder jeg på med et utviklingsprosjekt og i den forbindelse trenger jeg litt hjelp. Jeg har laget en kort spørreundersøkelse som jeg håper du vil svare på. Den er helt anonym og består av 3 enkle spørsmål. https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdn27AS_JVztcWsnRGRg3M_T63ut4wrUSSoYnG-0s6C45Ucjw/viewform?usp=sf_link Endret 11. februar 2021 av Chris77 Lenke til kommentar
Chris77 Skrevet 12. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2021 Takk til de som har svart så langt. Trenger flere svar 😊 https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdn27AS_JVztcWsnRGRg3M_T63ut4wrUSSoYnG-0s6C45Ucjw/viewform?usp=sf_link Lenke til kommentar