Gjest 46569...bd0 Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 Jeg blir så lei en mann på en måte. Jeg har kjent han nå i 2 år. Vi har kun vært sammen som fwb i 3 måneder i 2019. Men han har hele tiden klart å sende en melding hver mnd for å høre hvordan det står til. Jeg følte fra første gang jeg møtte han at her var det noe helt spesielt som jeg aldri har kjent med noen mann før. Derfor ble vanskelig å komme seg videre. Siden sommeren 2019, har mye skjedd. Skjebnen ville det til at jeg fikk meg jobb på samme sted som min fwb bor. Det var i fjor. Ja jeg har drukket kaffe med han noen ganger når vi har møttes tilfeldig. Han har vært full av tomme ord om at det er så hyggelig at jeg er kommet hit. At han skal komme på besøk snart osv osv. Men det har da aldri skjedd. Så innser jo at han er en mann full of shit. Men uansett så fortsetter han å skrive noen korte meldinger innimellom. Jeg prøver å komme meg videre men blir lissom ikke fri dette her. Jeg begynner å bli sliten av det. Han sa og sist at han var sliten av dette da han aldri kunne aldri gi meg noe mer. Men hvorfor da fortsette å ta kontakt? Siste gang jeg traff han var i oktober da presterte han jo å kysse meg rett på truten da jeg sa hadet. Vi drakk bare en kopp kaffe, jeg ble så perpleks at jeg holdt på å gå i gulvet. Jeg hadde aldri kysset en mann jeg ikke var interessert i? Jeg hadde heller ikke fortsat å ta kontakt med en mann jeg ikke var interessert i? Men det gjør altså denne karen da. Men han vil aldri noe mer. Han skriver men svarer knapt på henvendelser hvis jeg ikke kler meg naken eller noe og sender bilde da blir det reaksjon... altså for å si det. Jeg har ikke gjort det. Men hvis det er bare sex han er interessert i, hvorfor vil han ikke møtes for det da? Nei jeg skjønner meg ikke på enkelte mennesker. NÅ har jeg heldigvis møtt en ny online som jeg prøver å benytte som ett middel for å glemme han her. Men det er jaggu ikke enkelt. Når det ca hver 14 dag tikker inn ei melding. Kan noen menn svare meg på hvorfor noen menn holder på sånn? What's the point? Det gir jo ingen mening for min del. Anonymous poster hash: 46569...bd0 Lenke til kommentar
Gjest 3904e...9c6 Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 Tror det er så enkelt som at han har behov for bekreftelse på at han fremdeles kan få deg. Selvtillitsboost for han, og sannsynligvis destruktivt for deg, både følelsesmessig og i tapt tid som du kunne satt av til å finne noen andre som vil noe mer. Syns du bør starte med å finne ut hva du selv vil. Du har jo åpenbart hatt muligheten til å bryte med denne eksen en stund, så du er jo en del av problemet du skisserer. Vet ikke hva du tenker om denne nye du har møtt online, men syns det høres litt kynisk ut å bruke han som et middel for å glemme han andre. Kanskje gjøre det klart for han at du ikke ønsker noe seriøst i så fall, så han ikke har feil forhåpninger? Anonymous poster hash: 3904e...9c6 Lenke til kommentar
Gjest 46569...bd0 Skrevet 11. februar 2021 Del Skrevet 11. februar 2021 ts takk for svar. Jo det høres logisk ut det du skriver. Han nye online liker jeg egentlig veldig godt og ja jeg vil mer hvis i får til å møtes. Vi er i forskjellige land men han har planer om å flytte hit. Han er utrolig grei og hyggelig og ja viser meg interesse på en helt annen måte enn han forrige, med han her er det enkelt. Han skriver hver dag og ringer innimellom på cam og ja jeg liker han veldig godt. Og det gjør jo ta det automatisk tar bort fokuset på han andre. Jeg har tenkt mye og skulle disse to stå ved siden av hverandre og jeg kunne velge..så hadde jeg klart valgt han online. Han vil noe og er forutsigbar og enkel og forholde seg til. Pluss at jeg syns han er kjekk, snill,hyggelig, morsom og sexy. Men så er det det med langdistanse. Han er klar på at det skal gå fint så lenge man holder kontakten jevnt. Og jeg er også villig til å vente på noen som er seriøs istedet for alt det tullet jeg har opplevd på dating fronten lokalt for å kalle det sånn. Kortreist mat er lissom ikke bestandig best har jeg skjønt... for å ha litt humor i det. Så jeg skrev litt misvisende med å utnytte en annen for å glemme han her. Jeg gjør egentlig ikke det jeg vil gjerne møte han nye for han er jaggu meg verd å vente på. Men jeg er klar på den at jeg ikke ønsker å utnytte noen for moro for underholde meg selv. Det blir helt feil for meg. Nå har jeg begynt å si i fra til alle som tar kontakt at jeg har mine interesser så er ikke interessert i å gi noen andre noen forhåpninger for nå har jeg fokuset på han her online. Ønsket mitt ...midt oppi alt er at jeg og han kall han eks kan fortsatt være venner så det ikke blir noe ugreie oss i mellom jeg liker ikke ufred. Og ta vi fortsatt kan ta en kopp kaffe og skravle om ting som vi har gjort, men at det aldri blir noe mer for min del. Regner med kanskje det er en grei deal for han og at han fortsatt kan holde kontakten slik han gjør uten at det gir meg noe mer forhåpninger. Det hadde vært fint for alle parter. Tror han er litt redd for det og. At ved at han tar for mye kontakt så vil det gi meg falske forhåpninger, jeg kan jo skjønne den på ett vis og da. Men nå kanskje den biten løser seg da så slipper han å tenke på det. Det hadde vært fint det. Anonymous poster hash: 46569...bd0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå