Gå til innhold

Utrolig billige hardisker

chil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette her er en grunn til at webshoppene burde slutte med å sende ut automatiske ordrebekreftelser og istede sende bekreftelser på mottatt ordreforespørsel. Så kan dem heller sende en ordre og leveringsbekreftelse når ett menneske har sett på orderen og eventuelt pakka varen.

Samtidig, det er litt dårlig av kunder å bestille 5-6-7 harddisker når du vet at det er snakk om en feilprising. Databutikken står dårlig juridisk sett (jmfr price club saken), men moralsk sett så er det vel liten tvil om at Databutikken (og andre butikker som er så uheldige at en ansatt feilpriser) ikke burde levere.

Endret av Anders Leipsland
Lenke til kommentar
Dette her er en grunn til at webshoppene burde slutte med å sende ut automatiske ordrebekreftelser og istede sende bekreftelser på mottatt ordreforespørsel. Så kan dem heller sende en ordre og leveringsbekreftelse når ett menneske har sett på orderen og eventuelt pakka varen.

Samtidig, det er litt dårlig av kunder å bestille 5-6-7 harddisker når du vet at det er snakk om en feilprising. Databutikken står dårlig juridisk sett (jmfr price club saken), men moralsk sett så er det vel liten tvil om at Databutikken (og andre butikker som er så uheldige at en ansatt feilpriser) ikke burde levere.

Jeg tenkte faktisk ikke at de var feilprising jeg...er kanskje litt naiv :)

Men når jeg tenker meg litt om er det vel merkelig at et slikt godt tilbud ikke står på forsiden deres.

Kommer ikke til å sette himmel og ****** i gang hvis jeg får en mail der de sier at de ikke kan levere p.g.a feilprising..

Lenke til kommentar

??

Hvordan kan du være så sikker på at det er snakk om feilprising? Hardwarebutikken selger allerede 80gig hd for 525 spenn per stykk, så det er tydelig at prisene for disse er på vei ned (utfasing på gang?)

Er det billig? Ja.

Åpenbar feilprising? Nei!

Lenke til kommentar

Feilprising eller ikkje, hwb selger jo Seagate 160GB for kr. 935,-. Det er jo ikkje så mykje dyrare (5,84 vs 4,4 kr. pr GB). Eg hadde nok heller kjøpt ein 160GB for 935,- enn 2 stk. 80 GB for tilsammen 704,-. 1 disk brukar vel mindre strøm og støyer mindre enn 2.

Litt artig å tenke på når en driver å regner på disse prisane. Tenk om eg har komme for 10 år sida inn ein databutikk og skulle hatt ny hardisk. "1 GB harddisk ja, skal vi se, det blir fem kroner og femti øre" Yeah, sure...... :D

Endret av wede-man
Lenke til kommentar

Kjøper ett grise billig ATA kontroller kort... Sunsway sitt eller noe (kosta 250 når jeg kjøpte det). Da får du plass til 4 IDE enheter til. Veita ****** hvorfor det er så billig jeg... men jeg fortrekker å holde meg langt borte fra billige harddisker med kun 1 års garanti =P

Edit: skriveleif

Endret av InfecteD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...