Dollar Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Gid de ville komme med en fin pris på 200-300GB disker, tar så mye fysisk plass å få GB ut av 80gigere. Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Kanskje jul(ekalenderen) varer helt til påske allikevel?? Måtte bestille jeg også selvom budsjettet er heller tynnslitt etter jul/nyttår... Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Siden jeg allerede har 2 HDD, 1 DCD/ROM og 1CD/RW er det vel ikke plass til mer.Eller? Må jeg kjøpe et raid kort eller noe da? Noen ideer? ergo Lenke til kommentar
IRazor Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Passet ganske greit med den prisen der når jeg skal bygge meg ny pc nå og holder på å handle meg deler Nå mangler jeg bare et bra skjermkort Takker for tipset! Lenke til kommentar
Kei Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 var masse billig der ja takk Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Gid de ville komme med en fin pris på 200-300GB disker, tar så mye fysisk plass å få GB ut av 80gigere. Amen. Jeg slengte nettopp ut et par 120 GB disker til fordel for en på 250, og så fort kroner kommer inn på konto handler jeg en til Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Utrolig billig detta da. koster jo nesten mer i frakt Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Dette her er en grunn til at webshoppene burde slutte med å sende ut automatiske ordrebekreftelser og istede sende bekreftelser på mottatt ordreforespørsel. Så kan dem heller sende en ordre og leveringsbekreftelse når ett menneske har sett på orderen og eventuelt pakka varen. Samtidig, det er litt dårlig av kunder å bestille 5-6-7 harddisker når du vet at det er snakk om en feilprising. Databutikken står dårlig juridisk sett (jmfr price club saken), men moralsk sett så er det vel liten tvil om at Databutikken (og andre butikker som er så uheldige at en ansatt feilpriser) ikke burde levere. Endret 6. januar 2004 av Anders Leipsland Lenke til kommentar
Term Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Dette er jo da for godt til å være sant. Tror jeg slenger inn en ordre bare for å ha gjort det. trenger mer plass uansett Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Dette her er en grunn til at webshoppene burde slutte med å sende ut automatiske ordrebekreftelser og istede sende bekreftelser på mottatt ordreforespørsel. Så kan dem heller sende en ordre og leveringsbekreftelse når ett menneske har sett på orderen og eventuelt pakka varen. Samtidig, det er litt dårlig av kunder å bestille 5-6-7 harddisker når du vet at det er snakk om en feilprising. Databutikken står dårlig juridisk sett (jmfr price club saken), men moralsk sett så er det vel liten tvil om at Databutikken (og andre butikker som er så uheldige at en ansatt feilpriser) ikke burde levere. Jeg tenkte faktisk ikke at de var feilprising jeg...er kanskje litt naiv Men når jeg tenker meg litt om er det vel merkelig at et slikt godt tilbud ikke står på forsiden deres. Kommer ikke til å sette himmel og ****** i gang hvis jeg får en mail der de sier at de ikke kan levere p.g.a feilprising.. Lenke til kommentar
ærlige_roffen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Samtidig, det er litt dårlig av kunder å bestille 5-6-7 harddisker når du vet at det er snakk om en feilprising. Databutikken står dårlig juridisk sett (jmfr price club saken), men moralsk sett så er det vel liten tvil om at Databutikken (og andre butikker som er så uheldige at en ansatt feilpriser) ikke burde levere. ?? Hvordan kan du være så sikker på at det er snakk om feilprising? Hardwarebutikken selger allerede 80gig hd for 525 spenn per stykk, så det er tydelig at prisene for disse er på vei ned (utfasing på gang?) Er det billig? Ja. Åpenbar feilprising? Nei! Lenke til kommentar
wede-man Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Feilprising eller ikkje, hwb selger jo Seagate 160GB for kr. 935,-. Det er jo ikkje så mykje dyrare (5,84 vs 4,4 kr. pr GB). Eg hadde nok heller kjøpt ein 160GB for 935,- enn 2 stk. 80 GB for tilsammen 704,-. 1 disk brukar vel mindre strøm og støyer mindre enn 2. Litt artig å tenke på når en driver å regner på disse prisane. Tenk om eg har komme for 10 år sida inn ein databutikk og skulle hatt ny hardisk. "1 GB harddisk ja, skal vi se, det blir fem kroner og femti øre" Yeah, sure...... Endret 6. januar 2004 av wede-man Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Hvordan kan du være så sikker på at det er snakk om feilprising? pris 40GB : 437kr pris 80GB : 352kr det får meg til å tro at dette er feilprising selv om jeg selvsagt ikke kan være 100% sikker i min sak Endret 6. januar 2004 av Anders Leipsland Lenke til kommentar
ærlige_roffen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Hvordan kan du være så sikker på at det er snakk om feilprising? pris 40GB : 437kr pris 80GB : 352kr det får meg til å tro at dette er feilprising selv om jeg selvsagt ikke kan være 100% sikker i min sak Tyder vel på at 40-gig'erne er feilpriset? Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) 40-gig er en av diskene som gir minst for penga. 80 koster vanligvis bare litt mer. 160 er vel egentlig det mest lønnsomme utenom dette tilbudet. ergo Endret 6. januar 2004 av [ergo] Lenke til kommentar
wede-man Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Tyder vel på at 40-gig'erne er feilpriset? Tvilsomt. 40GB koster 464,- på komplett.no Endret 6. januar 2004 av wede-man Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Som jeg sa tidligere, hva gjør man når man er tom for hardisk plasser? mvh: ergo Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 1 bestilt. Ja raid kontroller kan du kjøpe og bruke, du må ikke engang bruke de (hardiskene) i raid selv om det er raid kontroller... Lenke til kommentar
InfecteD Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Kjøper ett grise billig ATA kontroller kort... Sunsway sitt eller noe (kosta 250 når jeg kjøpte det). Da får du plass til 4 IDE enheter til. Veita ****** hvorfor det er så billig jeg... men jeg fortrekker å holde meg langt borte fra billige harddisker med kun 1 års garanti =P Edit: skriveleif Endret 6. januar 2004 av InfecteD Lenke til kommentar
Petrus Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 billigere enn cder, så kjøper ett par fyller de med crap og legger de på hylla.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå