chil Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=SGB7-80 er ikke dette veldig billig, vet det bare er 2mb Cach men uansett.. Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Må jo nesten være feilpriset, men hvis ikke kunne jo kansje RAID-5 drømmen snart gå i oppfyllelse Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Det er for godt til å være sant Lenke til kommentar
albe Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg trengte et par små billige disker, så jeg kjøpte 2 stk. Og jeg fikk en ordrebekreftelse som bekrefter prisen. De hadde også billig dvd-brenner: en NEC1300 (+-rw) til 860kr inkl mva. Så jeg kjøpte den også. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Lagerstatus: Ubekreftet. Jadda. "Å herregud så billig, ja hvilken butikk var det sa du, åja den butikken må vi følge med på fremover, lolololol..., ja du tror ikke dem satte feil pris med vilje for å skape litt blest om butikken sin...". Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 80 gig hder begynner vel å bli ganske billige uansett.. første hden jeg kjøpte ksota noe mer, tror det var 1500 kr akkurat for en 80 gig.. det var tider det Lenke til kommentar
tbend Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 LOL er ikke dette veldig billig, vet det bare er 2mb Cach men uansett.. ehh... er det så mye forskjell på 2 og 8 mb chace... Ka e frakta nu før tia??? fra sverge.... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 dem har lager i norge så det skal ikke sendes fra sverige så vidt jeg vet.. eller frakta fra der er vel ganske dyr, tror en venn betalte over 200 kr.. fra komplett er det 176 kr.. mulig det sendes fra sverige Lenke til kommentar
genesis Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 ehh... er det så mye forskjell på 2 og 8 mb chace... http://www.hardware.no/tester/harddisk/2mb_vs_8mb/index.html Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 ehh... er det så mye forskjell på 2 og 8 mb chace... http://www.hardware.no/tester/harddisk/2mb_vs_8mb/index.html Denne testen bør vi få oppdatert raskt.... det er SVÆRT viktig å merke seg at denne forskjellen kun gjelder på denne spesifikke harddisken. Det er nemlig forskjell i platestørrelse.... Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Da var forøvrig 7 disker bestilt (dog ikke alle til meg) Lenke til kommentar
olavr Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Grisebillig, kjøpte den samme for 3 mndr siden....betalte det dobbelte...og syntes det var rimelig. Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 la inn ordre på to stykker jeg og. så får pappen ser RAID... tenker jeg han blir glad Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 så var det databutikken da... tør jeg å handle der?, med den prisen på diskene må jeg nok ha en 3-4 stykker:P Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Må prøve å overbevise meg selv om at jeg trenger et par slike Lenke til kommentar
rolfar Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Har kjøpt høyttalere, cpu, ram +++ i flere omganger hos databutikken. Er til nå veldig fornøyd. Frakten er den samme som hos alle de andre nettbutikkene. MEN det siste jeg bestilte hos dem var en canon i965 printer som kostet 2465 + vanlig norsk frakt. De var for tiden utsolgt for denne varen når jeg bestilte og de ventet den ikke inn før etter 2-3 uker. Jeg tenkte at det var greit for meg siden den var så pass billig. Plutselig etter 5 dager fikk jeg lappe i posten at den var kommet! Når jeg leste på eska viste det seg at den var sendt fra Danmark. Bra service synest nå jeg!! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Og vips, der gikk vi fra 1480gb til 1800gb. Bør vel seriøst tenke på å sette opp filserver nummer to nå.. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Bra at du fant denne. Bestilte 2 stk jeg Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 1. Lagerstatus: Ubekreftet 2. Vilkår: Vi forbeholder oss rett til leveringsnekt p? samtlige varer med bakgrunn i prissvingninger og lagersituasjon. Når det er sagt, har jeg et RAID-5 å fylle. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Er dette sant? hvis man bestiller nå, har man da krav om å få antall bestilte hardisker til den prisen? dette er jo grisebillig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå