JågI Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) finnes det et Ratchet and Clank lignende spill til gamecube?? Endret 5. januar 2004 av JågI Lenke til kommentar
JågI Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) eller til xbox? Endret 5. januar 2004 av JågI Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) lurer jeg og sterkt på edit: xbox helst når det gjelder meg da.. Endret 5. januar 2004 av TorgeirS Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg kan varmt anbefale Metal Arms som finnes til alle formater. En perle av et spill som dessverre druknet i altfor mange bra julespill. Bland sammen Ratchet & Clank og Halo, så ender du opp med Metal Arms. Lenke til kommentar
Grums Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Hva med Mario spillet? Super Mario Sunshine? Samme genre i det minste... Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Super Mario Sunshine på GC er et platform-spill med vann-pistol og vann-jet-pack. Ikke helt ulikt Ratchet og Clank, men langt fra likt også. Etter min mening er det mye bedre enn R&C(I alle fall nummer 1), men dessverre ikke like bra som Mario 64. Også kan det være litt vanskelig å komme inn i hvis man ikke har spilt Mario 64, siden de bruker veldig liten tid på å lære deg basis kontrollen før du får FLUDD(Vann pistol og jet-pack i ett). Jeg har bare spillt Metal Arms: GITS et par minutter, men jeg har hørt lov ord om det. Virker mer som Halo og andre skytespill enn som R&C, men har definitivt platfomr elementer i seg også. Har tenkt å kjøpe det hvis jeg finner det brukt eller billig med det første. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå