AfterGlow Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 Populær strekkode-skanner til Android ble plutselig ondsinnet – sjekk hvilken versjon du har installert Lenke til kommentar
EremittPåTur Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 Og hva skjer videre med "lava fuglen" ? Og hva skjer med de største pusherne av ondsinnet mining programvare som f.eks. Google him self? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 Helt spesifikt hvilke Google-programmer er det som driver med skjult mining? Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 De fleste modeller har barcode scanner innebygd som funksjon i kamera appen nå. Har du ikke det, så kan du bruke Google Lens i stedet. 3 Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 Unnskyld at jeg er så patetisk arrogant, men å innstallere tilfeldige apps og demoer var noe jeg holdt opp med sist i forrige århundre. -Ja, jeg installerer ymse hakka vare på PC’n, men der holder jeg prøysisk disiplin på hva som går inn og ut på linja. Javisst er det praktisk å scanne ting, betale ting, og ha pass, bus, og førerkort på telefonen, menneh, så vil jeg heller miste nøkkelklippet med bil og husnøkler, enn mobilen. -Der står i allefall ikke husadressen (nærmest) stempla. Lenke til kommentar
Bjørnen sover Skrevet 11. februar 2021 Del Skrevet 11. februar 2021 Tusen takk for at dere skriver om dette! Jeg har hatt det jeg trodde var virus, men hverken virusprogram eller play protect scan fanget opp denne. Har søkt på nett uten å finne noen gode råd. Endte med å tilbakestille mobiltelefonen, og da forsvant det jo siden appen forsvant. Denne ble lastet ned for å bestille mat fra bordet i koronatid. Den er riktignok ikke blant appene man har behov for, men det er jaggu mange man skal ha hvis man skal parkere, busse, betale for seg og kommunisere med artsfrender. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå