int20h Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 PCI Express fra VIA i januar Det ryktes at VIA kommer til å starte leveringen av sitt første PCI Express brikkesett denne måneden. Les artikkelen her Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 og det er til hvilken prosessor? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Snakker vi om Intel eller AMD?? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 My guess: Intel... (800 MHz QPB) Lenke til kommentar
Cutler Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Det er til P4,se link. http://endian.net/details.asp?ItemNo=3815 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hmm hyggelig at de komme "såpass" tidlig,normalt sett blir det mye utsettelser med ny teknologi.Blir det i første omgang bare på AGP porten som vi hørte tidligere,eller vil det gjelde hele pci port systemet? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Det jeg ser som en stor fordel, er at jo tidligere det kommer, jo fortere faller prisene, slik at jeg kan kjøpe ny pc Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Bra at det kommer nå tidlig, så kan de fikse bugger på det før jeg kjøper pc Tipper at du må kjøpe en form for overgang eller no for å få gamle PCI og AGP kort til å funke på dette? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Bra at det kommer nå tidlig, så kan de fikse bugger på det før jeg kjøper pc Tipper at du må kjøpe en form for overgang eller no for å få gamle PCI og AGP kort til å funke på dette? Jeg leste at det ihvertfall skulle gå an å kjøpe adaptere til pci, men agp er jeg ikke sikker på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå