AfterGlow Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Syv skjermer og masse muskler: Denne ekstreme laptopen skal være uten kompromisser 2 Lenke til kommentar
bmork Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Profesjonell hva da? Vektløfter? Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 Er ingen vektløfter, men om noen kaster den etter meg, vil jeg gjøre mitt beste for å ta i mot den. Kunne godt tenkt meg fem skjermer mer på laptoppen min så jeg slipper å alt-tabbe. 😬 Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 GISbruker på mobilt kontor, for eksempel. - men nei, ikke maskinen man sitter med på fanget på flyet... :-D Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 (Meh, skulle vært svar til bmork) Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 Maskinen kommer levert med syv skjermer? W00t?!? Gi meg heller en kraftig maskin med syv skjerm-utganger! Så slipper jeg å kaste gode skjermer i søpla, samt står fritt til å velge skjerm og oppløsning etter hva som passer meg! Da snakker vi. Å levere maskin med fast skjerm i 2021 ... Hverken økonomisk eller miljøvennlig. Nei, det gikk vi vel bort fra allerede for over tjue år sida ..? Håper jeg har misforstått, for dette virker tullete og ikke tilpasset kundenes forskjellige behov/ønsker. Lenke til kommentar
kjetil_kilhavn Skrevet 11. februar 2021 Del Skrevet 11. februar 2021 Laptop? Jeg vil gjerne se den som klarer å arbeide med denne på fanget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå