Gå til innhold

Visuellt flotte\stilige spill


Anbefalte innlegg

Det finnes mange måter å karakterisere et flott spill på, noen velger fotorealisme som den eneste måten å avgjøre hvor god grafikken i et spill er, mens andre lar seg blende av stil\kunstnerisk utførelse.

Personlig liker jeg spesielle stilarter med orginal utførelse, samt en visuell stil som bidrar til selve spillfølelsen.

 

På PC er min favoritt : Morrowind, beste visuelle atmosfære noensinne.

 

På konsoller blir det : Zelda: The Wind Waker, nydelig og levende cell shading.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si Mafia selv om det begyner å bli litt gamelt så var jeg så imponert over grafikken første gang jeg prøvde det.

 

Er enig med Wind waker, var skuffende urealistisk grafikk første gang jeg testa det, men veder seg fort til det og da lever du deg virkelig inn i spillet

Endret av Zyrex_
Lenke til kommentar

Wind Waker - Helt sinnsykt flott og mer behagelig å se på enn noe annet spill. Grafikken er like funksjonell som den er vakker, og gir mer følelse enn noe annet spill.

 

Viewtiful Joe - En fest for øyet. Nesten like gøyt å se på som å spille. Kommer tiol å hypnotisere deg til øynene dine er rød som tomater.

 

Morrowind - Sinnsykt flott arkitektur og landskap, men dessverre elendig karakter design(Som alltid i Bethesda spill).

 

Panzer Dragoon Orta - En fest for øyet også, med noen av de peneste designene og teksturene jeg har sett.

 

Ico - Det mest stemningfulle spillet jeg har spilt noensinne. Minimalistisk og følelses ladd, med fantastisk animasjon.

Lenke til kommentar

Morrowind: Bra med detaljer, og ellers bra grafisk med tanke på rkitektur og texture og det meste. Dårlig Karakterer ja, å laste ned nye ansiketer er et must.

 

Gotich 2: Jeg bare elsker lanskapet her :love: Det er bare noe med hvordan landskapet er bygd opp som trollbinner meg. Er vel ikke like detaljert som morowind, er ikke like mange pynte ting inne i husa, og lanskapet er vel en tanke mindre detaljert. Men landskapet er mye kulere laga, og vi slipper de fordømte loade greine heile tia.

 

 

 

Mange andre spill som har bra grafikk også, men få klarer å lage en like bra atmosfære som disse... syntes nå jeg da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...