Gå til innhold

skjermkortet låser seg i opengl/3d spill

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg kan hjelpe deg, hadde samme prblemet. Om du har twinmos minne er det godt mulig at minnet ikke klarer 400 mhz, selv om de er spesifisert for det! Klokk de ned til 350 mhz og prøv å spill. Dette fungerte hos meg, hadde twin mos dual pack brikkene. Om systemet ditt blir stabilt i spill etter dette må du selvsagt få de byttet.

[edit:] Hadde også kun problemer i spill og trodde det var skjermkortet det var noe tull med, men det viste seg å være minnet som ikke holdt det det lovet [/edit]

Endret av zaico
Lenke til kommentar
Takk for din returforespørsel.

Slik gjør man da, selv ikke de driverene klarte og fikse problemene og nå gjør jeg det så enkelt at jeg sender det tilbake, jeg nekter og innse at et skjermkort av dagens teknologi skal være så ustabilt og problematisk og løser da heller saken med å ordne med et annet skjermkort.. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Takk for din returforespørsel.

Slik gjør man da, selv ikke de driverene klarte og fikse problemene og nå gjør jeg det så enkelt at jeg sender det tilbake, jeg nekter og innse at et skjermkort av dagens teknologi skal være så ustabilt og problematisk og løser da heller saken med å ordne med et annet skjermkort.. :thumbdown:

Litt off-topic, skal sende inn skjermkortet mitt nå (Radeon 9200) fordi jeg har samme problemer som deg, vil ikke ha kortet heller, så jeg sender inn. Gidder ikke sette ned til 4x AGP selv om det ikke er merkbart. Det leverer ikke det som det skal, ergo, jeg gidder ikke ha det, får vel et nytt og selger det til svogeren min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...