Gjest 71709...72d Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Hei. Jeg har solgt noe via Paypal og pengene er fryst i 21 dager eller til mottaker bekrefter å ha mottatt pakken. Jeg kan tilsynelatende få pengene tidligere hvis jeg dokumenterer sending med sporingsnummer etc. hos paypal står det følgende: "Reserverte penger kan frigis tidlig ved å behandle bestillingen raskt og legge til sporingsnummeret ditt til en av våre støttede fraktselskap. Vi frigir betalingen innen èn dag etter at fraktselskapet har bekreftet levering." Hva defineres som levert? ( "èn dag etter levering"? ) Er det snakk om når jeg har levert sendingen til fraktselskap, eller når pakke er levert til kjøper? Skal sendes til USA, så det ville tatt lengre tid å vente på bekreftelse fra kjøper, enn å bare vente de 21 dagene paypal holder pengene, så usikker på om det er vits å dokumentere avhengig av hva definisjonen er. Eventuelt noen som har erfaring med denne type handel og kan fortelle meg når man får pengene etter å ha dokumentert sending? Anonymous poster hash: 71709...72d Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Aldri selg noe med PayPal. De tar alltid kjøpers side. Som selger er det lett å bli svindlet. Kjøpt ender opp med varen og pengene. Du ingenting. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. februar 2021 Del Skrevet 9. februar 2021 Derfor kjøper jeg via Paypal når det går an Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå