Gå til innhold

Hardwarebutikken - Skit treige på pakke utsendelse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
svennand: du trenger vel strengt tatt ikke å skrive 4 poster etterhverandre. bruk for all del "edit" knappen...

 

moderatorer, admins, undercover cop osv. kanskje på tide å stenge tråden?

 

..only my opinion

jeg er alltid så sent ute så etterhvert som jeg leser postene fra side en kommenterer jeg... ganske flaut egentlig for på slutten ser jeg at mange andre har kommentert og til slutt henger det jeg sier ikke helt på greip =)

 

tror jeg må slutte med måten jeg leser forumet på =)

 

hmm edit knapp?

 

kanskje på tide jeg venner meg til det nye forumet :p

Lenke til kommentar
HWB.no valgte seriøst feil dag å drite seg ut på med meg nå.....

 

Bestilte 2x250 GB WD S-ATA og 2x50 spindel CD-er. I dag hentet jeg pakken på posten og når jeg kommer hjem så finner jeg to spindler i pakken og info om at de også har levert disker. ARGH!

 

Ikke nok med det, men posten har samtidig klart å sende i retur en A64 3000+ tidligere i jula som de nå ikke er helt sikker på hvor befinner seg. Skylder på en vikar. UPS som egentlig har sendt pakken vet ikke noe om hva som har skjedd, fordi har ikke referansenummer til Posten i sine systemer.....

 

Og i går så kveldet systemdisken på dual-Opteron-systemet, som jeg hadde planer om å redde med to nye disker i dag.... da er ikke sjokoladen fra HWB til særlig stor trøst.... trolig første og siste gang jeg handler der.

 

Og ikke nok med det: AMD har fremskøvet A64 3400-lansering, så den må jeg bråskrive i dag i stedet for i morgen som var planen da jeg har fri.

 

Oh, just a perfect day!

Men herre..... som du syter bæser og klager. Du handler ikke hos mamma nå. Det er ikke alltid like perfekt her i verden. Slik som du syter og shower tror jeg nesten hardwarebutikken og andre webbutikker burde være glad om de slapp deg som kunde. Råder deg til å begynne å handle lokalt. Du har definitivt ikke tolmodighet nok til å handle på postordre. :no:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Mine penger går til hwb neste gang, det er hvertfall sikkert.

:thumbs:

Sitter og tenker akkurat det samme nå.

Leker med å kjøpe Panasonic X70 om ikke for lenge,

samt en god oppgradering av hardware.

Det frister å bytte penger med varer av disse folka.

 

Fortsett den gode trenden! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
... farer med løgn om oss (som i denne saken). Du kom ikke med noen beklagelse den gang så jeg forventer vel egentlig ikke det denne gang heller, men det bør nevnes. Jeg begynner faktisk seriøst å lure på hva motivene dine er for å henge slik på oss, men det finnes sikkert en naturlig forklaring..

Som selger synes jeg dere bør opptre litt mer ydmykt ovenfor kundene. Uansett hvor feil en kunde har, har alltid kunden rett ;) Jeg ville faktisk også reagert om en butikk la ut detaljert informasjon om sendinger uten min tillatelse først. Ikke misforstå, jeg påstår ikke at dere tar feil i denne saken.

 

Edit: her rotet jeg litt. Jeg trodde det var dere som først nevnte Stokke osv, men det var det jo ikke. :blush:

Endret av cecolon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...